استارتاپ

استارت‌آپ پخش موسیقی اجتماعی Stationhead ابزار جدید تجارت زنده را راه‌اندازی کرد

به گزارش اپ خونه، استارت‌آپ استریم موسیقی اجتماعی Stationhead اعلام کرد که ابزار تجارت زنده جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که به هنرمندان و میزبانان منتخب اجازه می‌دهد آهنگ‌های دیجیتالی را در طول مهمانی‌های پخش زنده در ایستگاه‌های خود به طرفداران بفروشند.

این استارت‌آپ می‌گوید هنرمندانی از جمله BlackPink، Niall Horan، TXT و ۵ Seconds of Summer قبلاً از این ویژگی در طول مهمانی‌های پخش زنده روی پلتفرم استفاده کرده‌اند.

هنگامی که شنوندگان با استفاده از ابزار جدید خریدی انجام می دهند، از طریق تأیید ایمیل یا از طریق نمایه Stationhead خود به دانلودهای خود دسترسی خواهند داشت.

این شرکت می‌گوید داده‌های Luminate نشان می‌دهد که ویژگی جدید آن ۲۰ درصد از فروش دیجیتالی هفته اول BlackPink برای «Born Pink» را به خود اختصاص داده است.

Stationhead همچنین می‌گوید که این ویژگی به TXT کمک کرد تا با افزایش ۳۳ درصدی فروش دیجیتالی هفته اول گروه، به اولین آلبوم شماره ۱ خود برای “The Name Chapter: Temptation” دست یابد.

رایان استار، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Stationhead ، در بیانیه ای گفت:

«تجارت زنده در Stationhead با بازآفرینی فضای برقی کنسرت، شور و هیجان خرید موسیقی و جذب طرفداران وفادار یک هنرمند، تجربه خرید موسیقی مرسوم را متحول می کند.»

“هدف ما در Stationhead این است که تجربه موسیقی دیجیتال را هم برای طرفداران و هم برای هنرمندان جذاب کنیم، و ما این کار را در پخش جریانی و در حال حاضر، خرید انجام داده ایم.”

Stationhead که در سال ۲۰۲۱ از نسخه بتا راه اندازی شد، بیش از هفت میلیون کاربر در ۲۰۰ کشور جهان جذب کرده است.

هنرمندانی مانند Nicki Minaj، Coldplay، Bruno Mars، Cardi B، BTS و غیره از Stationhead برای انتشار موسیقی خود و تعامل با طرفداران استفاده می‌کنند.

این پلتفرم به عنوان راهی برای بازیابی شخصیت برنامه های رادیویی سنتی شروع شد. Stationhead به شما امکان می دهد آهنگ ها و لیست های پخش مورد علاقه خود را به پخش رادیویی اینترنتی تبدیل کنید.

شایان ذکر است که Stationhead کاتالوگ موسیقی ندارد و کاربران برای گوش دادن به پخش کامل باید یک حساب Spotify Premium یا Apple Music را پیوند دهند.

این استارت‌آپ در جولای گذشته ۱۲ میلیون دلار بودجه سری A جذب کرد. دور تأمین مالی توسط مشاوران گروه Buttonwood و سایر سرمایه گذاران پیشرو در صنعت، از جمله دی جی، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی دیپلو رهبری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا