» اخبار اینترنت » توییتر ویژگی جدید نیمه تبلیغات را به مشترکین آبی نشان می دهد
نیمه تبلیغات در توییتر ابی
اخبار اینترنت

توییتر ویژگی جدید نیمه تبلیغات را به مشترکین آبی نشان می دهد

فروردین ۱۷, ۱۴۰۲ 1۰7

به گزارش اپ خونه، توییتر در حال ارائه ویژگی‌های اضافی برای مشترکین آبی است، از جمله نمایش ۵۰ درصد تبلیغات در جدول زمانی آنها در مقایسه با کاربران بدون پرداخت و افزایش دید در جستجو است.

ایلان ماسک مدت‌ها قول داده بود که مشترکین آبی توییتر قابلیتی برای دیدن توییت‌های کمتر حمایت‌شده دریافت کنند.

اکنون، این شرکت بالاخره این ویژگی را پیاده‌سازی کرده است و برای خطوط زمانی «دنبال کردن» و «برای شما» قابل اجرا خواهد بود.

«هنگامی که پیمایش می‌کنید، تقریباً دو برابر تعداد توییت‌های ارگانیک یا غیر تبلیغی را خواهید دید که بین توییت‌ها یا تبلیغات تبلیغ‌شده قرار می‌گیرند. ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که توییت‌های غیرتبلیغاتی کمتر یا بیشتر بین توییت‌های تبلیغاتی وجود داشته باشد.»

این شبکه اجتماعی مشخص کرده است که این ویژگی برای تبلیغات نمایش داده شده در نمایه یا در پاسخ ها، حساب های تبلیغاتی و روندها و رویدادهای تبلیغ شده در صفحه کاوش اعمال نمی شود.

توییتر همچنین گفت که ویژگی نیمه تبلیغات تنها زمانی قابل اجرا خواهد بود که نمایه مشترک بررسی شود و علامت تأیید را دریافت کند.

در حالی که توییتر مدعی کاهش تبلیغات در فید مشترکین پولی است، اثبات اینکه آیا آنها واقعاً تبلیغات کمتری را جدا از تجربیات حکایتی می بینند یا خیر، دشوار است.

سال گذشته، ماسک همچنین گفت که توییتر در حال بررسی معرفی یک ردیف پولی گران‌تر و بدون تبلیغات است.

علاوه بر ویژگی مرتبط با تبلیغات، این شرکت امتیاز افزایش اولویت خود را برای مشترکین Blue نیز بهینه‌سازی کرده است.

پیش از این، این شرکت گفته بود که کاربران پولی در اولویت پاسخ‌ها خواهند بود. اکنون این ویژگی عبارت است از “رتبه بندی اولویت بندی شده در مکالمات و جستجو”.

صفحه پشتیبانی برای اشتراک Blue توضیح می دهد که اگر یک کاربر پولی با یک توییت تعامل داشته باشد، “رشد کمی در رتبه بندی خود دریافت می کند.”

ماه گذشته، ماسک گفت که از ۱۵ آوریل، جدول زمانی الگوریتمی توییتر فقط پست‌های حساب‌های تایید شده و افرادی را که شما دنبال می‌کنید نشان می‌دهد.

چند هفته پیش، توییتر طرح اشتراک آبی را در سطح جهانی عرضه کرد . داده ها نشان می دهد که علیرغم در دسترس بودن گسترده، توییتر نتوانسته است کاربران پولی زیادی را جذب کند.

مشاهدات شرکت تجزیه و تحلیل SensorTower اشاره کرد که توییتر تا اواخر ماه مارس ۱۱ میلیون دلار از طریق خرید تلفن همراه به دست آورده است .

در اوایل این هفته، داده‌های Similarweb نشان می‌دهد که کمتر از ۱ درصد از کاربران ماهانه این شبکه اجتماعی با وجود ۱۱۶۰۰۰ ثبت نام در ماه مارس، مشترک توییتر آبی هستند .

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×