استارتاپ

روامی با خلاقیت، ظرافت و ۱۴ میلیون دلار Airbnb را پذیرفته است

بر اساس گزارش اپ خونه، این که صبح از خواب بیدار شوید و بگویید میدونی چیه؟ من می‌توانم بهتر از Airbnb کار کنم، اما این کاری است که آندریاس کینگ-جوانیس با Roami انجام داد .

این شرکت ۱۴ میلیون دلار بدهی سرمایه گذاری و سرمایه گذاری را اضافه کرد و مجموع بودجه خود را به ۲۹ میلیون دلار رساند.

این شرکت بر اجاره های کوتاه مدت با واحدهای آپارتمانی متمرکز است. این شرکت در حال حاضر ۵۰۰ واحد را در فلوریدا جنوبی و نیواورلئان اداره می کند.

Roami که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد، از اعتقاد King-Geovanis سرچشمه گرفت که مسافران نباید مجبور شوند بین دو گزینه معیوب یکی را انتخاب کنند: اتاق‌های تنگ و گران‌قیمت هتل یا اجاره‌های تعطیلات متناقض و غیرقابل پیش‌بینی.

با مدیریت کل ساختمان – نه فقط چند طبقه یا واحد – Roami معتقد است که می تواند تجربه بهتری ایجاد کند.

“بر روی کاغذ، من به عنوان یک فرد ضعیف وارد فضای مهمان نوازی شدم: بدون ارتباطات صنعتی، بدون بودجه VC، بدون تجربه و بدون MBA وارتون. اما من هرگز خودم را آدم ضعیفی نمی‌دانستم، زیرا می‌دانستم به دست آوردن خلاقیت و قدرت آسان‌تر از آنچه من و هر یک از اعضای تیم Roami داریم، آسان‌تر است .”

«راه‌اندازی یک شرکت به‌عنوان یک مؤسس راه‌اندازی، دیدگاهی را به شما می‌دهد که قابل تقلید نیست، اما مانند هر عضو تیم دیگری در Roami ، موقعیت شما باید هر سه ماهه به دست بیاید. عنوانی برای زندگی نیست.»

سخنان جسورانه برای شرکتی که با حمایت ۲۹ میلیون دلاری Airbnb و ارزش بازار ۸۱ میلیارد دلاری آن را پشتیبانی می کند.

دور فعلی شرکت توسط Vigo Capital هدایت شد و شرکت در حال برنامه ریزی برای استفاده از سرمایه جدید برای گسترش بازارهای هدف خود است.

این شرکت می‌گوید که قبل از تمرکز بر برند، با ایجاد یک کسب‌وکار پایدار شروع کرده است و از این رو به Roami تغییر نام داد.

King-Geovanis قبل از بیان اهداف خود برای رشد می گوید: «Roami سرگرم کننده، بازیگوش است و شخصیت شرکت و مهمانان ما را بهتر منعکس می کند.»

“ما در دو سال آینده شاهد M&A زیادی خواهیم بود – این هنوز یک صنعت بسیار پراکنده است که آماده ادغام است. فقط ۱٪ از موجودی Airbnb دارای مارک تجاری و حرفه ای است.”

کینگ-جوانیس می‌گوید، وقتی آن را با ۷۲ درصد در هتل‌های سنتی مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که بخش ما واقعاً چقدر نوپا است.

چند برند هتل – فکر کنید Soho House یا The Standard – نه تنها به دلیل سطح خدمات، بلکه به دلیل پتانسیل ملاقات با مهمانان جالب دیگر در حین اقامت در آنجا، بسیار موفق بوده اند.

ماموریت ما الهام بخشیدن به ارتباط انسانی است، بنابراین، در اواخر امسال، ما برای اولین بار جهانی را معرفی می کنیم: یک تسهیلات شناور و گسترده در بازار. از طریق شراکت ما با آرکوپ، که چهارمین سال فعالیت خود را می گذراند، مهمانان مقیم میامی به فضایی بی نظیر برای ارتباط با یکدیگر دسترسی خواهند داشت.

این شرکت می‌گوید که به دو برابر شدن در بازارهای موجود ادامه می‌دهد و تراکم بیشتری ایجاد می‌کند که باعث سودآوری می‌شود.

جمع آوری کمک مالی همچنین به Roami امکان دسترسی به ساختمان های بزرگتر (بیش از ۲۰۰ واحد) را می دهد که قبلاً دور از دسترس بودند. این شرکت همچنین می گوید که در فناوری سرمایه گذاری خواهد کرد.

King-Geovanis می‌گوید: «این کسب‌وکاری است که باید توسط مهمانان تأمین مالی شود، و این جمع‌آوری سرمایه مقیاس و حاشیه‌های مورد نیاز برای تأمین مالی رشد آینده را به ما می‌دهد».

در دست گرفتن سه صنعت

در درازمدت، این شرکت چشم‌اندازی برای تصاحب سه صنعت تریلیون دلاری در یک زمان دارد: مهمان‌نوازی، مدیریت مسکونی و املاک و مستغلات.

مهمانان در روامی اقامت خواهند داشت و به یاد ماندنی ترین تعطیلات خود را خواهند داشت.

سپس، آنها به خانه خود به آپارتمان خود که Roami نیز مدیریت می کند، باز می گردند. برای لحظه ای تصور کنید که The Standard نه تنها گزینه مورد علاقه شما برای سفر، بلکه صاحبخانه شما نیز باشد.

«مدیریت مسکونی سنتی در چند دهه اخیر تا حد زیادی بدون تغییر بوده است و اجاره‌کنندگان خواهان انعطاف‌پذیری، تحرک و مهم‌تر از همه، ارتباط انسانی هستند. و در نهایت، ما شروع به خرید سودآورترین املاک خود خواهیم کرد و به ما کنترل خلاقانه و حتی حاشیه بهتری می‌دهیم.»

این شرکت ادعا می کند چندین برگه دوره دریافت کرده و در نهایت تصمیم گرفت با Vigo Capital، یک شرکت VC مستقر در میامی که منحصراً در مهمان نوازی و چند خانواده در سراسر ایالات متحده و اروپا سرمایه گذاری می کند، شریک شود.

این شرکت همچنین جو فرایمن (بنیانگذار سابق Lyric) و جردن آلن (موسس و مدیر عامل سابق Stay Alfred) را به هیئت مشاوران خود اضافه کرد.

کریل وینوگرادوف در ویگو کپیتال در بیانیه ای که توسط Roami ارائه شد، گفت:

“ما مفتخریم که از Roami حمایت می کنیم، زیرا آنها شیوه زندگی، کار و سفر جهان را دوباره تصور می کنند. رشد مداوم این شرکت از سال ۲۰۲۰ علیرغم شرایط خارجی ناپایدار ثابت می کند که آنها واقعاً درک می کنند که چگونه نیازهای مدرن را برآورده کنند و ما مشتاقانه منتظر رشد و گسترش مداوم آنها هستیم.”

در درازمدت، Roami اهمیت ارتباط انسانی را دوچندان می‌کند – جالب است که نقطه شروع Airbnb، قبل از تبدیل شدن به یک پلتفرم تجاری‌سازی شده در مه‌های زمانه است.

وقتی برای اولین بار یک شرکت را راه اندازی می کنید، موفقیت به یک دلیل واضح برای شما مهم است: امرار معاش شماست.

King-Geovanis می‌گوید:

«با شروع رشد، این تعادل به رفاه و معیشت همکاران و شرکا و خانواده‌های آنها تغییر می‌کند. Roami بیش از ۲۵۰ همکار، فروشنده و صاحبخانه دارد که به موفقیت ما متکی هستند. در مرحله کنونی ما، جایی که به ثبات نسبی رسیده‌ایم، این دلیل اکنون به سمت مأموریت ما جذب می‌شود: الهام بخشیدن به ارتباط انسانی.»

لطفا برای ثبت دیدگاه وارد شوید
ورود / ایجاد حساب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا