» اخبار کسب و کارها » مایکروسافت برند Yammer را کنار می‌گذارد و به Viva Engage می‌رود
مایکروسافت و Yammer
اخبار کسب و کارها

مایکروسافت برند Yammer را کنار می‌گذارد و به Viva Engage می‌رود

بهمن ۲۶, ۱۴۰۱ 1۰6

به گزارش اپ خونه، مایکروسافت تایید کرده است که بالاخره Yammer ، شبکه اجتماعی سازمانی را که بیش از یک دهه پیش به قیمت ۱.۲ میلیارد دلار خریداری کرده بود، نابود می کند .

Yammer در ابتدا در سال ۲۰۰۸ در سانفرانسیسکو ایجاد شد و یکی از بنیانگذاران دیوید ساکس به طور رسمی این استارت آپ را در یک رویداد استارت آپی TechCrunch راه اندازی کرد .

این شرکت سرمایه خود را به مبلغ ۱۴۰ میلیون دلار افزایش داد .

از بسیاری جهات، تعجب آور است که برند Yammer تا این حد دوام آورده است. علیرغم تلاش های مایکروسافت برای رساندن Yammer به توده ها با ادغام آن در مجموعه اصلی محصولات آفیس خود، مایکروسافت به دنبال توسعه ابزارهای ارتباطی مماسی مانند تیم های مایکروسافت است که این شرکت در سال ۲۰۱۹ با Yammer ادغام کرد .

 سپس دو سال پیش، مایکروسافت Viva را راه‌اندازی کرد ، به‌عنوان یک «پلت‌فرم تجربه کارکنان» که چیزی شبیه به شبکه داخلی شرکت‌های گذشته بود.

در ماه‌های اخیر، مایکروسافت Viva را توربوشارژ کرد و سال گذشته Viva Engage را راه‌اندازی کرد که در آن زمان گفته بود «تکامل برنامه جوامع Yammer» بود.

به طور فزاینده ای آشکار می شد که فضای کمی نیاز به Yammer در مجموعه محصولات مایکروسافت وجود دارد و داشتن دو مارک مشابه که تقریباً همان کار را انجام می دهند گیج کننده بود.

 بنابراین اکنون این برند را به طور کامل حذف می کند و به جای آن به Viva Engage تبدیل می شود.

معاون رئیس Viva و Yammer مرعلی سیطرم در مطلبی در وبلاگ  خاطرنشان کرد:

«طی چند ماه گذشته، ما نظرات شما را شنیده‌ایم که داشتن دو برنامه با تجربه‌های مشابه و خدمات و محتوای یکسان باعث سردرگمی شده و پذیرش و ایجاد وضوح برای کاربران نهایی را چالش‌برانگیز کرده است.  »

به طور خلاصه، Yammer به طور کامل توسط Viva Engage بلعیده خواهد شد، با تغییر نام تجاری به تدریج در محصولات در طول سال ۲۰۲۳. این شامل تغییر برنامه های تلفن همراه موجود Yammer به Viva Engage از ماه مارس خواهد بود، که پس از آن یک انتقال برای وب Yammer انجام خواهد شد. برنامه از تابستان امسال شروع می شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×