استارتاپ

پلتفرم بازاریابی رفتاری Wunderkind مبلغ ۷۶ میلیون دلار به دست آورد

به گزارش اپ خونه، Wunderkind ، پلتفرمی که برندها را قادر می‌سازد تا بازدیدکنندگان وب را از طریق ایمیل، متن و سایر قالب‌های تبلیغات دیجیتال هدف قرار دهند، اعلام کرد که ۷۶ میلیون دلار در دور سری C به رهبری Neuberger Berman، شرکت خدمات مالی جمع‌آوری کرده است.

بیل اینگرام، مدیرعامل تازه منصوب شده Wunderkind، می‌گوید که این بخش – که کل جمع‌آوری Wunderkind را به بیش از ۱۵۰ میلیون دلار می‌رساند – صرف سرمایه‌گذاری در توسعه محصول، استخدام و گسترش مداوم بازار خواهد شد.

اینگرام در یک مصاحبه ایمیلی گفت:

«ما این را فرصتی واقعی برای گسترش محصولات خود خارج از اکتساب و تبدیل می‌دانیم و همچنان به رشد درآمد مشتریان خود ادامه می‌دهیم و در عین حال به رشد Wunderkind ادامه می‌دهیم. برای انجام این کار، ما به شدت روی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین سرمایه گذاری می کنیم.»

Wunderkind که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد، قصد دارد توانایی‌های برندها را برای تقویت روابط با مشتری از طریق کانال‌های دیجیتال افزایش دهد. اما چگونه؟

اینگرام می‌گوید با تحلیل رفتارهای لحظه‌ای و تاریخی بازدیدکنندگان وب تلفن‌های هوشمند و دسک‌تاپ برای تطبیق ارزش با هدف، می‌گوید.

Wunderkind ادعا می کند که می تواند بر اساس صفحه وب که آنها را ارجاع داده و محتوایی که با آن در تعامل هستند، تعیین کند که چه کسانی بازدیدکنندگان هستند.

به عنوان مثال، این پلتفرم می‌تواند تشخیص دهد که چه کسی به احتمال زیاد اشتراک پولی را خریداری می‌کند و برای یک خبرنامه ثبت‌نام می‌کند .

این شرکت همچنین ابزارهایی را برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی “محرک” و ایجاد بخش های مخاطب برای آن کمپین ها ارائه می دهد.

به طور پیش‌بینی‌کننده مدل‌سازی می‌کند و به دنبال حذف حدس و گمان از تعیین مخاطبان با بالاترین هدف یا هر گروه در معرض خطر است.

اینگرام گفت: «ما با استفاده از سرمایه‌گذاری‌ها و تخصص‌های موجود در فناوری شرکت به نتایج بهتری کمک می‌کنیم.  تصمیم‌گیرنده فنی نگران این است که رابطه و داده‌های مشتری خود را نداشته باشد ، به مشتریان خود در جایی که هستند نرسد و بتواند ابتکارات بازاریابی دیجیتال هوشمندی را که مصرف‌کنندگانش انتظار دارند اجرا کند.»

«ما با ارائه دسترسی به داده‌ها، نمایه‌های کاربر و استراتژی‌های بازاریابی یک به یک که نتایج را تولید می‌کنند و عملکرد واقعی را ارائه می‌دهند، در تمام این زمینه‌ها کمک می‌کنیم.»

از منظر کاربر، محصول Wunderkind کمی… ترسناک به نظر می‌رسد. در واقع، پرونده علیه بازاریابی رفتاری در حال افزایش است .

اما برای بسیاری از شرکت ها، نتایج به خوبی ارزش بحث و جدل بالقوه را دارند. بر اساس یک نظرسنجی توسط ابتکار تبلیغات شبکه ای که با ده ها شبکه تبلیغاتی مختلف انجام شده است، تبلیغات هدفمند بر اساس رفتار کاربر ۶.۸ درصد در مقایسه با تبلیغات غیر هدفمند ۲.۸ درصد تبدیل شده است.

بدون شک Wunderkind با داشتن پایگاه مشتری از بیش از ۱۰۰۰ برند و ناشر در فضاهای لوکس، مستقیم به مصرف کننده و فناوری – از جمله Rag & Bone، HelloFresh، Uniqlo، Sonos و See’s Candy، به موفقیت دست یافت.

(در سال ۲۰۲۰، Wunderkind – که در آن زمان با نام BounceX شناخته می شد – ۱۰۰ میلیون دلار درآمد مکرر سالانه گزارش کرد.)

به گفته اینگرام، سال گذشته، درآمد Wunderkind سالانه ۳۵٪ رشد کرد، و این شرکت آماده است تا امسال دوباره به رتبه اول برسد.

“ما در اینجا بادهای مخالف را ترکیبی از روندهای اقتصادی بازار بزرگتر می بینیم، تغییراتی که به درستی با حریم خصوصی مصرف کننده و تغییر رفتار مخاطبان هماهنگ است.”

اینگرام گفت:

« ما همچنین از چالش‌های موجود در مقیاس‌بندی دارایی‌های داده شخص اول و استفاده از آنها به روشی معنادار آگاه هستیم. اما، نگاه کنید، Wunderkind در اینجا موقعیت خوبی دارد تا به مشتریان خود و صنعت در کل کمک کند. ما بیش از ده سال از داده‌ها و بینش‌های معنی‌دار مصرف‌کننده که داوطلبانه جمع‌آوری کرده‌ایم نشسته‌ایم.»

همانطور که گفته شد، Wunderkind 700 کارمند – بدون شک با چشم به آینده تبلیغاتی منظم تر و آگاه به حفظ حریم خصوصی – قصد دارد یک پیشنهاد پیام رسانی یک به یک برای تبلیغات را گسترش داده و راه اندازی کند تا هدفگذاری مجدد “بدون کوکی” را فعال کند.

همچنین یک ویژگی “کشف” بهبود یافته برای مشاغل تجارت الکترونیکی در دست اقدام است که توصیه های محصول را بر اساس رفتارها و علایق مشتری ارائه می دهد.

اینگرام گفت: “ما قویاً معتقدیم که می توانیم به مشتریان خود کمک کنیم ارزش طول عمر مشتریان خود را افزایش دهند و در نهایت به عنوان یک تجارت با Wunderkind بهتر رشد کنند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا