اخبار اینترنت

آخرین آپدیت تلگرام یک رابط تماس بازطراحی شده را ارائه می کند که باتری گوشی شما را کمتر مصرف می کند

به گزارش اپ خونه، تلگرام به‌روزرسانی جدیدی را ارائه می‌کند که تماس‌های بهبودیافته‌ای را با طراحی جدید معرفی می‌کند که کمتر از باتری گوشی شما استفاده می‌کند.

این به‌روزرسانی همچنین انیمیشن‌های جدید، پیشرفت‌هایی را در پلتفرم ربات برنامه و موارد دیگر به ارمغان می‌آورد.

این شرکت می‌گوید تماس‌ها را بازطراحی کرده و پس‌زمینه‌هایی را اضافه کرده است که به صورت پویا براساس وضعیت تماس (زنگ خوردن، فعال یا پایان‌یافته) تغییر می‌کنند.

رابط جدید به منابع کمتری نسبت به قبل نیاز دارد، به این معنی که در عمر باتری صرفه جویی می کند و در دستگاه های قدیمی بهتر کار می کند.

به روز رسانی همچنین بهبودهایی را در کیفیت تماس به ارمغان می آورد. تلگرام می گوید که قصد دارد در سال ۲۰۲۴ بهبودهای بیشتری در زمینه اتصال و کیفیت صدا ارائه کند.

تلگرام همچنین در حال راه‌اندازی به‌روزرسانی‌هایی برای پلتفرم ربات خود است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد خدمات را در اکوسیستم تلگرام ادغام کنند.

ربات‌ها اکنون می‌توانند به پیام‌ها واکنش نشان دهند و واکنش‌ها، نقل قول‌ها و پیوندها را مدیریت کنند، پاسخ‌هایی را به چت‌ها یا موضوعات دیگر ارسال کنند و موارد دیگر. ربات‌ها همچنین می‌توانند در کانال‌هایی که سرپرست هستند، اطلاعاتی درباره هدایا و افزایش‌ها دریافت کنند.

علاوه بر این، تلگرام انیمیشن vaporize خود را پس از آزمایش قبلی با کاربران منتخب، برای کاربران iOS و اندروید به ارمغان می آورد. افکت جدید هر زمان که پیامی را حذف می کنید پخش می شود و به گونه ای طراحی شده است که کمی سرگرم کننده را برای برنامه به ارمغان بیاورد.

راه‌اندازی ویژگی‌های جدید یک ماه پس از اعلام بهبود کانال‌ها، سفارشی‌سازی ایموجی برای واکنش‌ها و آمار استوری‌ها برای رقابت بهتر با واتس‌اپ، که ویژگی‌های کانال‌های پخش خود را در سپتامبر ۲۰۲۳ برای همه کاربران عرضه کرد، اعلام شد.

اگرچه تلگرام کانال‌هایی برای مدت زیادی است که این برنامه برای رقابت با واتس‌اپ باید به نوآوری ادامه دهد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا اخیراً در کانال پخش خود در واتس اپ گفت که ویژگی کانال ها از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرده است.

برای زمینه، واتس اپ بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه و تلگرام بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا