اخبار اینترنت

آخرین به روز رسانی برنامه Threads به ارسال مجدد اهمیت بیشتری می دهد

به گزارش اپ خونه، Threads هنوز نسخه وب خود را راه اندازی نکرده است، اما این برنامه به روز رسانی جدیدی را ارسال کرده است تا به ارسال مجدد در شبکه اجتماعی اهمیت بیشتری بدهد.

متا دو چیز را در مورد ارسال مجدد در برنامه تغییر داده است. ابتدا، اکنون یک برگه اختصاصی “Reposts” در صفحه نمایه وجود دارد، بنابراین افراد می توانند به سرعت تمام پست های مجدد توسط یک کاربر را اسکن کنند.

در اوایل این ماه، این شرکت گزینه جدیدی را در صفحه تنظیمات ارائه کرد تا کاربران بتوانند پست‌های دوست‌داشتنی خود را مشاهده کنند .

دوم، کاربران اکنون می‌توانند پست‌های مجدد را در فید «دنبال کردن» با زمان معکوس نیز ببینند. قبل از آخرین به‌روزرسانی، می‌توانید پست‌های مجدد سایر کاربران را فقط در فید الگوریتمی «برای شما» ببینید. آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که این تغییر “بر اساس بازخورد شما” بوده است.

مسلماً، این به روز رسانی به اندازه زمانی که توییتر عملکرد Retweet را در سال ۲۰۰۹ راه اندازی کرد، شدید نیست . اما با این تغییر، مردم احتمالاً پست‌های بیشتری را در فید «دنبال کردن» خواهند دید.

اینها بخشی از قلاب‌هایی هستند که توسط تیم Threads برای افزایش تعامل ایجاد شده‌اند که به مرور زمان کاهش یافته است .

از زمان راه‌اندازی در ماه گذشته، این برنامه ویژگی‌هایی را برای اشتراک‌گذاری پست Threads به طور مستقیم در فید اینستاگرام یا ارسال آن از طریق DM اینستاگرام معرفی کرده است .

با این وجود، دریافت نسخه وب Threads در هفته ای که X (توئیتر سابق) TweetDeck را به یک ویژگی فقط برای مشترکین تبدیل کرد، خوب بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا