نرم افزار موبایل

آخرین ویژگی برنامه جمع‌آوری اخبار SmartNews با هدف مقابله با اسکرول پایانی است

به گزارش اپ خونه، جمع‌آوری اخبار SmartNews اکنون ویژگی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که امیدوار است به مبارزه با اضطراب مرتبط با مصرف منظم اخبار منفی کمک کند – چیزی که اغلب به عنوان “سقوط قیامت” شناخته می‌شود.

ویژگی جدید این اپلیکیشن به نام SmartTake به جای تشویق به پیمایش تکانشی در سرفصل‌های خود، مدعی است مجموعه‌ای از داستان‌های نشاط‌آور، انتخاب‌های سردبیر، مقالات مفید و گرافیک‌های آرام‌بخش را در یک مقصد ارائه می‌دهد.

این ویژگی تغییری در لحن SmartNews است، که مرتباً اعلان‌های فشاری را با سرفصل‌های اخبار و سرگرمی منتشر می‌کند که برای اجرای برنامه و خواندن آن طراحی شده‌اند، حتی اگر آنقدر افراطی نباشند که به عنوان تله کلیک در نظر گرفته شوند.

در همین حال، بخش اصلی اخبار این برنامه شامل داستان‌های هیجان‌انگیز است – مانند داستان‌های قتل، آدم‌ربایی، سقوط هواپیما یا نظرات قابل توجه یا غافلگیرکننده شخصیت‌های عمومی و مقامات دولتی.

از سوی دیگر، SmartTake قصد دارد داستان های جالب تر و کمتر تکان دهنده را ارائه دهد.

کن سوزوکی، مدیر اجرایی SmartNews، در اعلام این ویژگی گفت:

«بیش از همیشه آشکار است که Doomscrolling پدیده‌ای است که تأثیر زیادی بر رفاه ما دارد . هرکسی در نحوه مصرف اطلاعات متفاوت است، اما کارهای کوچکی وجود دارد که می توانیم برای کمک به بهبود سلامت روانی کاربران خود انجام دهیم. »

او افزود: ” با دادن فرصتی به کاربران SmartNews برای تجربه فیدهای خبری به روشی جدید و منحصر به فرد که اخبار روز را با گوشه ای از ذهن آگاهی و داستان های نشاط آور متعادل می کند، اولین گام های خود را برای رسیدگی به این مشکل فراگیر برمی داریم.”

با این حال، در عمل، متوجه شدیم که ویژگی جدید کاملاً به وظیفه خود عمل نمی کند.

به عنوان مثال، انتخاب امروز شامل توصیه یک زن ۱۰۲ ساله برای زندگی طولانی‌تر و نوجوانانی است که منابعی را برای تأثیرگذاری بر عوارض رسانه‌های اجتماعی بر سلامت روان ایجاد کرده‌اند، که هر دو خوب و حتی نشاط‌آور بودند.

اما همه داستان های آن به هیچ وجه مثبت یا آرامش بخش نبودند. انتخاب سردبیر داستانی در مورد ترور شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق ژاپن دارد، در حالی که داستان دیگری درباره قتل معاون کلانتر لس آنجلس است.

داستان های دیگر بر اعتصاب نویسنده، زوال عقل در میان مقامات مسن دولت ایالات متحده و شکایت هانتر بایدن از IRS متمرکز است. به سختی از نوع داستان هایی که می خواهید بخوانید می توانید سعی کنید از قیامت اجتناب کنید.

با این حال، از آنجایی که این ویژگی در یک برگه در برنامه مجزا است، می‌توانید ترکیبی از داستان‌های آن را بخوانید – چه نشاط‌آور و چه نه – بدون اینکه در محتوای اخبار منفی‌تر موجود در جاهای دیگر برنامه قرار بگیرید.

برخی از داستان‌ها فقط خلاصه‌هایی با نکات مهم هستند، تقریباً به سبک Axios، به شما این امکان را می‌دهند که به سرعت اطلاعات را مصرف کنید و آگاه بمانید، بدون اینکه نیازی به خواندن یک قطعه طولانی‌تر داشته باشید.

برای SmartTake و توسعه آن، SmartNews می‌گوید که تیم آن در سال گذشته بیش از ۳۰۰ ساعت را صرف انجام تحقیقات و بررسی ادبیات دانشگاهی برای درک پدیده Doomscrolling کرده است.

همچنین یک مطالعه کوچک با ۴۸ شرکت‌کننده انجام داد و ۷۰۰۰ پاسخ آنها را برای کمک به ساخت یک ویژگی خبری با در نظر گرفتن سلامت روان تجزیه و تحلیل کرد.

اکنون، در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک هیئت مشورتی با دانشگاهیان، کارآفرینان، پزشکان و سایر کارشناسان موضوعی است.

این ویژگی توسط روزنامه‌نگاران باسابقه شرکت از جمله ریچ جاروسلوفسکی ، معاون محتوا و روزنامه‌نگار ارشد در SmartNews ، و وندی باندز ، WSJ، ABC، CNBC سابق و اکنون رئیس جهانی محتوا در SmartNews ویرایش می‌شود.

این ویژگی اولین اعلامیه مهم از SmartNews از زمانی است که مرکز اصلی توکیو از کاهش ۴۰ درصدی نیروی کار خود در ایالات متحده و چین یا حدود ۱۲۰ نفر در ابتدای سال خبر داد. ارزش این اپلیکیشن تا سال ۲۰۲۱، ۲ میلیارد دلار بود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا