اخبار کسب و کارها

آشنایی با ده اپلیکیشن برتر اندروید برای استخراج ارزهای دیجیتال

شناخت ارزهای دیجیتال قابل استخراج و اقدام برای استخراج آنها، یک روش درآمدزایی جذاب برای تمام کسانی است که به فکر یک روش غیر از خرید و فروش رمز ارزها برای سودآوری هستند. شناخت ارزهای قابل استخراج اولین قدم برای سودآوری در این روش سرمایه‌گذاری است و بعد از آن نیز نوبت به شناخت اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های تعریف شده برای استخراج رمز ارزها می‌شود. آشنایی با ۱۰ اپلیکیشن برتر اندروید برای استخراج ارزهای دیجیتال نیز می‌تواند یکی از اقداماتی باشد که شما را به رسیدن به سود در این روش نزدیک کند. در واقع شما با انتخاب یک ارز دیجیتال و در کنار آن یک اپلیکیشن برتر اندروید برای استخراج می‌توانید این روش سرمایه‌گذاری را در پیش بگیرید.

این روزها بازار ارز دیجیتال شرایط بسیار پرچالشی را پشت سر می‌گذراند. از یک طرف رمز ارزها دائما با نوسانات قیمتی شدید روبرو می‌شوند و از طرف دیگر خبری از رشد‌های قیمتی دائمی هم در بازار نیست و همین موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران نیز همین چالش‌ها را در سبد سرمایه‌گذاری خود احساس نمایند. حتی قیمت تتر در بازار ایران نیز چنین شرایطی را دنبال می‌نماید و ارزش دارایی کاربران ایرانی به تتر نیز دائما در حال نوسان است. همین موضوع میل کاربران به سمت سرمایه‌گذاری‌های مطمئن‌تر را بیشتر کرده و استخراج ارز دیجیتال یکی از این روش‌ها است. به هر حال برای علاقمندان به این عرصه، شناخت ۱۰ اپلیکیشن برتر اندروید برای استخراج ارزهای دیجیتال یک کلید بسیار مهم خواهد بود که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

۱۰ اپلیکیشن برتر اندروید برای استخراج ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن‌هایی که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم، هر یک شرایط خاص خود را داشته و برای استخراج ارزهای دیجیتال می‌توانید از آنها استفاده کنید. البته نه اینکه شما همه وقت و کار خود را صرف استفاده از این اپلیکیشن‌ها نموده و برای استخراج ارزهای دیجیتال از آنها استفاده کنید؛ بلکه لازم است تا ابتدا تحقیقی روی رمز ارزهای مختلف داشته و گزینه‌هایی را انتخاب کنید که استخراج آنها برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد. همچنین وضعیت و اهداف توکن‌های مورد نظر خود را نیز باید بررسی نمایید. حتی می‌توانید با نیم نگاهی به اپلیکیشن‌های داخلی آنها را از نظر حجم معاملات و میزان علاقمندی کاربران ایرانی نیز ارزیابی کنید.

برای این بررسی می‌توانید از سایت و اپلیکیشن صرافی تبدیل استفاده نمایید که امکان خرید تعداد رمز ارزهای بسیار زیادی را برای کاربران فراهم کرده و عملا می‌تواند معیار خوبی برای سنجش حجم معاملات و توکن‌های جذاب کاربران ایرانی در بازار هم باشد.

Bitdeer

Bitdeer فقط یک اپلیکیشن برای استخراج ارزهای دیجیتال نیست و بلکه یک تیم حرفه‌ای را پشت خود دارد. یک گروه کاملا حرفه‌ای سنگاپوری برای ماینینگ این اپلیکیشن را راه‌اندازی کرده و در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تمام کاربران فراهم شده است. فعالیت Bitdeer در سال‌های اخیر گسترش یافته و شاهد ورود آن به آمریکا، نروژ و برخی دیگر از کشورها هم بودیم که نشان از اعتبار بالا و همچنین اهتمام بالای گروه آن برای ارائه خدمات ماینینگ در این اپلیکیشن است که می‌تواند خیال کاربران را از رسیدن به سودهای مورد نظر راحت‌تر کند.

Storm Play

یکی دیگر از ۱۰ اپلیکیشن برتر اندروید برای استخراج ارزهای دیجیتال Storm Play است که کارکرد کاملا متفاوتی نسبت به گزینه قبلی دارد. این اپلیکیشن اندرویدی را می‌توانید برای شرکت در فرآیندهای مختلف سایر شرکت‌ها استفاده کرده و در سود آنها شریک شوید. در واقع با یک اپلیکیشن واسط طرف هستید که فرصت‌های به مراتب بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد و همین موضوع می‌تواند شانس سودآوری شما را نیز افزایش دهد.

Sweatcoin

یکی دیگر از نرم افزارهای اندرویدی برای استخراج ارزهای دیجیتال Sweatcoin است که نسبت به هر دو اپلیکیشن قبلی شرایط متفاوتی دارد. با استفاده‌ از Sweatcoin می‌توانید ورزش کنید و به ازای مقدار ورزش مشخص کوین دریافت نمایید. این اپلیکیشن در واقع نرم افزار حمایتی از ورزش و سلامتی است و علاقمندان به ورزش و پیاده‌روی می‌توانند از آن برای استخراج ارز دیجیتال برای خود نیز کمک بگیرند.

Binance

اولین شرکتی که خدمات استخراج بیت کوین را به صورت قانونی ارائه کرده Binance است که می‌توانید از اپلیکیشن آن برای این منظور استفاده کنید. نرم افزار Binance در سرتاسر جهان بیش از ۹۰ هزار کاربر دارد و همین موضوع می‌تواند اعتبار و امنیت آن را افزایش داده و آن را به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای استخراج ارزهای دیجیتال به ما معرفی کند.

Coin Club

اعضای کوین کلوپ یک اپلیکیشن اندرویدی ارائه نموده‌اند که جامعه آن می‌توانند از این اپ برای استخراج ارزهای دیجیتال برای خود نیز استفاده نمایند. در این اپ همچنین می‌توانید اخبار بلاکچین را نیز به صورت کاملا آپدیت در اختیار داشته باشید.

Alien Run

با اندروید ۳ و بالاتر و همچنین ios 8 و بالاتر می‌توانید نرم افزار Alien Run را بر روی گوشی خود نصب کرده و از آن برای کسب بیت کوین استفاده کنید. این نرم افزار یک ماجراجویی جذاب برای شما خواهد بود.

BTC Safari

BTC Safari یکی دیگر از نرم افزارهای اندروید برای استخراج بیت کوین است که در هر ۱۵ دقیقه می‌توان با آن حدود ۴۰۰ ساتوشی استخراج کرد و به صورت کاملا رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید. حجم این نرم افزار ۱.۵ مگابایت است و محدودیت خاصی در استفاده از آن نخواهید داشت.

Blockchain Game

با انجام بازی در داخل اپلیکیشن اندرویدی Blockchain Game می‌توانید بیت کوین به دست آورید. از این دست نرم افزارها در بازار بسیار زیاد هستند که Blockchain Game یکی از بهترین‌های آنها است و علاقمندان به بازی نباید آن را از دست بدهند.

Kryptex

یکی دیگر از نرم افزارهایی که می‌توانید از آن نیز برای استخراج ارزهای دیجیتال و رسیدن به سود استفاده کنید، Kryptex است. با این اپلیکیشن می‌توانید بیت کوین به دست آورده و آنها را به پول واقعی تبدیل نمایید.

Bytebus

Bytebus با داشتن بیش از ۳۶۰ هزار نفر کاربر از سال ۲۰۱۸ در فرایند استخراج رمز ارزها فعالیت دارد. همچنین این اپ یکی از مورد اعتمادترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای استخراج ارز دیجیتال را نیز ارائه می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا