اخبار اینترنت

آمازون از ماه آینده دیگر Venmo را به عنوان گزینه پرداخت نمی پذیرد

به گزارش اپ خونه، سرویس پرداخت موبایلی متعلق به PayPal در وب سایت خود اعلام کرد آمازون ماه آینده Venmo را به عنوان یک گزینه پرداخت کنار می گذارد .

اعلام رسمی در حالی منتشر شد که آمازون از طریق ایمیل به کاربران اطلاع داد که Venmo از ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ دیگر در Amazon.com پذیرفته نخواهد شد. اما آمازون همچنان کارت‌های نقدی و اعتباری Venmo را می‌پذیرد.

در اطلاعیه Venmo در وب سایت خود آمده است:

“به دلیل تغییرات اخیر، Venmo دیگر نمی تواند به عنوان روش پرداخت اضافه شود. Venmo برای کاربرانی که در حال حاضر آن را در کیف پول آمازون خود فعال کرده اند تا تاریخ ۰۱/۱۰/۲۴ در دسترس خواهد بود. ”

جاشوا کریسکو، سخنگوی PayPal گفت:

«Venmo و آمازون توافق کرده‌اند که Venmo را به‌عنوان یک گزینه پرداخت در آمازون در حال حاضر غیرفعال کنند. مشتریان می توانند برای پرداخت در آمازون، کارت نقدی یا کارت اعتباری Venmo خود را به کیف پول Venmo خود اضافه کنند. ما رابطه قوی با آمازون داریم و مشتاقانه منتظر ادامه توسعه بر روی آن هستیم.»

از زمان اعلام این خبر، سهام PayPal حدود ۲ درصد کاهش یافته است.

این تغییر درست بیش از یک سال پس از آن اتفاق می افتد که آمازون اعلام کرد که به مشتریان اجازه می دهد تا از طریق Venmo در وب سایت خود پرداخت کنند.

در آن زمان، غول خرده‌فروشی آنلاین گفت که می‌خواهد گزینه‌های پرداختی را به مشتریان ارائه دهد که استفاده راحت و آسان باشد.

برای Venmo، این معامله به این معنی بود که شرکت می تواند از پرداخت های P2P فراتر رفته و درآمد خود را از طریق کارمزد تراکنش از طریق خرید خرده فروشی افزایش دهد.

اگرچه این ادغام تا اکتبر ۲۰۲۲ اجرا نشد، اما PayPal اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ با آمازون به توافق رسیده است که به کاربران امکان می دهد با Venmo پرداخت کنند. سپس یک سال طول کشید تا ادغام اجرا شود.

سخنگوی آمازون، آلیسا برونیکوفسکی، گفت:

«مشتریان همچنان می‌توانند از نزدیک به ده‌ها گزینه پرداخت دیگر مانند کارت‌های نقدی، کارت‌های اعتباری، حساب‌های چک یا اقساط برای پرداخت سفارش‌های خود استفاده کنند.»

آمازون روش‌های پرداخت متفاوتی را از شبکه‌هایی مانند Visa، Mastercard، American Express، JCB، Discover و غیره ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا