اخبار اینترنت

آمازون از هوش مصنوعی مولد استفاده می کند تا بررسی های محصول را افزایش دهد

به گزارش اپ خونه، آمازون اعلام کرد که شروع به استفاده از هوش مصنوعی مولد می کند تا به مشتریان کمک کند تا بهتر بفهمند آن ها در مورد یک محصول چه می گویند، بدون اینکه لزوما نیازی به خواندن ده ها بررسی فردی باشد .

خرده‌فروش می‌گوید از فناوری جدید برای ارائه پاراگراف کوتاهی از متن درست در صفحه جزئیات محصول استفاده می‌کند که ویژگی‌های محصول و احساسات مشتری ذکر شده در نظرات مشتریان را برجسته می‌کند.

آمازون خاطرنشان کرد که می‌توان از این غول متن برای دریافت آسان‌تر حس کلی از مضامین رایج در بررسی‌ها استفاده کرد.

علاوه بر متن خلاصه، آمازون همچنین ویژگی های کلیدی محصول را به عنوان دکمه های قابل کلیک برجسته می کند. برای مثال، اگر مشتری بخواهد در مورد «سهولت استفاده» یا «عملکرد» محصول بداند، می‌تواند روی دکمه‌ای ضربه بزند تا فقط نظراتی را ببیند که آن شرایط را ذکر کرده‌اند.

آمازون قبلاً ویژگی مشابهی را با قرار دادن کلمات پرکاربرد موجود در بررسی ها ارائه کرده بود که به صورت دکمه های قابل کلیک نیز در دسترس بودند.

به گفته آمازون، ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در ابتدا برای زیرمجموعه‌ای از خریداران آمریکایی در دستگاه‌های تلفن همراه در طیف گسترده‌ای از محصولات عرضه خواهند شد.

در طول این آزمایش‌ها، این شرکت برای یادگیری و تنظیم دقیق مدل‌های هوش مصنوعی برای بهبود اثربخشی آنها تلاش خواهد کرد.

همچنین در تلاش است تا ویژگی هایلایت را در طول زمان گسترش دهد تا دسته بندی های بیشتری را نیز شامل شود، زیرا این ویژگی به طور گسترده در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

البته، خلاصه‌های هوش مصنوعی فقط به اندازه داده‌هایی که دریافت می‌کنند خوب خواهند بود و آمازون سال ها با بررسی های جعلی و گمراه کننده محصولات، از جمله بررسی های پولی، دست و پنجه نرم کرده است.

در سال ۲۰۲۱، این شرکت اعتراف کرد که برای مثال، ۲۰۰ میلیون بررسی جعلی را در سال قبل مسدود کرده است.

همچنین سال‌ها از طریق شکایت‌های قضایی و اقدامات دیگر، از جمله شکایت از فروشندگانی که نقدهای جعلی خریده‌اند، تلاش کرده است منابع بررسی‌های جعلی را سرکوب کند . سال گذشته همچنین از ادمین های ۱۰۰۰۰ گروه فیس بوک که در کارگزاری بررسی جعلی فعالیت داشتند شکایت کرد.

اخیراً، FTC درگیر شد و یک سازنده مکمل را مجبور به پرداخت ۶۰۰ هزار دلار در مورد بررسی های آمازون ربوده کرد – وضعیتی که محصولات در یک لیست واحد ترکیب می شوند تا بررسی های یک محصول را با بررسی های خوب محصول دیگر افزایش دهند.

با قابلیت‌های رو به رشد هوش مصنوعی، بررسی‌های جعلی ممکن است در حال حاضر سخت‌تر باشد، زیرا فناوری پیشرفت می‌کند تا صدای انسانی‌تری داشته باشد، که می‌تواند منجر به انفجار دیگری از بررسی‌های جعلی شود.

اگر این شرکت ابزار دیگری برای حذف نظرات نوشته شده با هوش مصنوعی از سایت خود نداشته باشد، خلاصه‌های بررسی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی آمازون کمتر مفید خواهد بود.

آمازون نگرانی در مورد بررسی های جعلی را برطرف می کند و می گوید که فقط این بررسی ها را از خریدهای تأیید شده خلاصه می کند. بعلاوه، همچنان به سرمایه گذاری «منابع قابل توجه» برای جلوگیری از بررسی های جعلی ادامه می دهد.

این شامل مدل‌های یادگیری ماشینی می‌شود که هزاران نقطه داده را برای شناسایی ریسک تجزیه و تحلیل می‌کند، از جمله روابط با حساب‌های دیگر، فعالیت ورود به سیستم، سابقه مرور، و سایر نشانه‌های رفتار غیرعادی، و همچنین محققان متخصصی که از ابزارهای پیچیده کشف تقلب استفاده می‌کنند.

خرده فروش خاطرنشان می کند که بررسی های جعلی را در فروشگاه ما تجزیه و تحلیل کنید و از نمایش آن جلوگیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا