اخبار اینترنت

آمازون قراردادی با اسنپ منعقد کرد تا به کاربران اجازه دهد محصولاتش را از طریق تبلیغات در اسنپ چت خریداری کنند

به گزارش اپ خونه، این شرکت تایید کرد که آمازون با اسنپ وارد همکاری شده است تا به کاربران اجازه دهد محصولات آن را مستقیماً از تبلیغات در برنامه اجتماعی خریداری کنند.

آمازون گفت: تبلیغات آمازون در اسنپ چت قیمت، تخمین های تحویل، جزئیات محصول و واجد شرایط بودن Prime را نمایش می دهد.

مشتریان می توانند انتخاب کنند که حساب اسنپ چت خود را از طریق راه اندازی یک بار به حساب آمازون خود پیوند دهند.

پس از اتصال حساب‌ها، کاربران می‌توانند با استفاده از آدرس پیش‌فرض ارسال آمازون و روش پرداخت، بدون خروج از اپلیکیشن اجتماعی، یک تسویه حساب با آمازون در تبلیغ محصول انجام دهند.

این شرکت می گوید خرید درون برنامه ای با آمازون برای محصولات منتخبی که در اسنپ چت تبلیغ می شوند و توسط آمازون یا فروشندگان مستقل در فروشگاه آمازون فروخته می شوند، در دسترس است.

همکاری آمازون با اسنپ به غول تجارت الکترونیک اجازه می دهد تا بهتر با TikTok رقابت کند که اخیراً فروشگاه TikTok را در ایالات متحده راه اندازی کرده است و به برندها و سازندگان اجازه می دهد محصولات را مستقیماً در برنامه اجتماعی بفروشند.

اگرچه آمازون عظیم است و نفوذ زیادی دارد، اما TikTok همچنان یک تهدید محسوب می‌شود، زیرا می‌تواند به نسل جوان‌تر و کاربران نسل Z دسترسی پیدا کند.

آمازون با ارائه محصولات خود به کاربران جوان در اسنپ چت، این پتانسیل را دارد که به مشتریانی دست یابد که شاید در غیر این صورت نمی توانست.

به علاوه، می تواند محصولاتی را به آنها نشان دهد که ممکن است وقتی خریدهای معمول خود را مستقیماً در آمازون انجام می دهند، به خرید آنها فکر نکنند.

قرارداد با اسنپ مشابه مشارکت آمازون با متا است که هفته گذشته اعلام شد و به کاربران اجازه می دهد محصولات آمازون را مستقیماً از تبلیغات در اینستاگرام و فیس بوک خریداری کنند.

این غول تجارت الکترونیک همچنین شراکتی با Pinterest دارد که در ماه آوریل اعلام شد و به کاربران امکان می دهد محصولات مرتبط را از طریق محتوای قابل خرید کشف و خریداری کنند.

شایان ذکر است که همکاری با اسنپ و متا در حالی صورت می‌گیرد که آمازون بارها سعی کرده است نسخه‌های خود از برنامه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و TikTok را مقیاس‌بندی کند .

این شرکت دارای یک فید خرید مانند TikTok است که از عکس‌ها و ویدیوها پشتیبانی می‌کند، اما در مقایسه با سایر کاربردهای رسانه‌های اجتماعی برای خرید، احساس تجاری‌سازی بیش از حد می‌کند.

معاملات آمازون با شبکه های اجتماعی همچنین به آن کمک می کند تا با Shein که به دنبال گسترش تجارت خود در ایالات متحده است، رقابت کند.

خرده فروش تخفیفی اخیراً قراردادی با Forever 21 منعقد کرده است که به آن امکان می دهد لباس و لوازم جانبی Forever 21 را در سایت خود بفروشد، در حالی که Shein می تواند تجربیات مشتری محور را در مکان های Forever 21 در سراسر ایالات متحده آزمایش کند.

از سوی دیگر، این معامله احتمالاً برای اسنپ و تجارت تبلیغاتی آن نیز مفید خواهد بود که در چند سال گذشته با مشکل مواجه بوده است.

پس از انتشار خبر معامله آمازون با اسنپ، سهام این اپلیکیشن اجتماعی بیش از ۹ درصد افزایش یافت.

اسنپ ​​از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا