اخبار اینترنت

آمازون موزیک با Bandsintown همکاری می‌کند تا به طرفداران امکان خرید کالا از هنرمندان محبوب را بدهد

به گزارش اپ خونه، آمازون موزیک یک ادغام تجاری جدید با پلتفرم کشف کنسرت Bandsintown را اعلام کرد تا به بیش از ۵۹۰۰۰۰ هنرمند اجازه دهد تا کالاهای خود را در وب سایت و برنامه Bandsintown تبلیغ کنند. قبلاً هنرمندان فقط می توانستند فروشگاه Shopify خود را پیوند دهند.

کالاهای جدید ارائه شده در Bandsintown از فروشگاه کالای هنرمندان موسیقی آمازون است که در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد .

این مرکز متمرکز پوشاک، سی دی، وینیل، لوازم جانبی و موارد دیگر را از هنرمندان برتر مانند Billie Eilish، Olivia Rodrigo، Adele، Blackpink، Luke Combs، ارائه می دهد.

آمازون موزیک اخیراً با هنرمندان Fall Out Boy و Beyonce همکاری کرده است که هر دو مجموعه‌های تجاری انحصاری خود را در صفحات نمایه Bandsintown خود خواهند داشت.

طرفداران می توانند اقلامی را برای تور Fall Out Boy So Much For (Tour) Dust و تور جهانی رنسانس بیانسه خریداری کنند.

ادغام کالا برای هنرمندانی که در Bandsintown for Artists ثبت نام کرده‌اند، پلتفرم Bandsintown که به هنرمندان امکان دسترسی به ابزارهای بازاریابی را می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد از طریق اعلان‌های درون‌برنامه، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی، فروش کالا، آلبوم‌های جدید و رویدادهای زنده را تبلیغ کنند، در دسترس است.

این همکاری در حالی صورت می‌گیرد که بلیت‌های کنسرت همچنان در حال افزایش است. میانگین قیمت بلیط کنسرت در SeatGeek در پنج سال گذشته دو برابر شده است و از ۱۲۵ دلار در سال ۲۰۱۹ به ۲۵۲ دلار در سال ۲۰۲۳ بر اساس گزارش وال استریت ژورنال جهش کرده است .

کالاها نه تنها یک جریان درآمد مهم برای هنرمندان است، بلکه روشی مقرون به صرفه تر برای طرفداران برای نشان دادن حمایت خود است.

فابریس سرجنت، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Bandsintown، در بیانیه مطبوعاتی گفت:

“Merch فرصتی برای نشان دادن هواداران و منبع مهم درآمد در زمان هایی است که هزینه های تور در حال افزایش است. ما مفتخریم که با آمازون موزیک گرد هم می آییم تا اهداف متقابل خود را برای کمک به هنرمندان و طرفدارانشان پیش ببریم.”

Bandsintown  هشتاد میلیون کاربر ثبت شده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا