» فناوری اطلاعات » آیا ویژگی های سلامت هوشمند Galaxy Ring ارزش هزینه کردن را دارد
Galaxy Ring
فناوری اطلاعات

آیا ویژگی های سلامت هوشمند Galaxy Ring ارزش هزینه کردن را دارد

تیر ۲۹, ۱۴۰۳ 1۰4

به گزارش اپ خونه، ساعت‌های هوشمند برای مدت زمان طولانی موجود بوده‌اند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند معیارهای مهم سلامتی مانند ضربان قلب، قدم‌های پیاده‌روی و حتی کیفیت خواب را کنترل کنید.

اگرچه این مطمئنا مفید است، اما ساعت‌های هوشمند می‌توانند بزرگ و حجیم باشند، بنابراین ممکن است نخواهید همیشه آن را بپوشید.

اینجاست که حلقه هوشمندی مانند Galaxy Ring به تصویر کشیده می شود. کوچک است، ناراحتی ایجاد نمی کند و دارای ویژگی های اساسی ردیابی سلامتی است.

با این حال، قیمت آن ۳۹۹ دلار است، بنابراین اگر تصمیم دارید یکی را انتخاب کنید و می خواهید حداکثر سود را از آن ببرید، در اینجا برخی از بهترین ویژگی های سلامت هوشمند سامسونگ Galaxy Ring آورده شده است که به شما کمک می کند هزینه آن را جبران کنید.

ساعت هوشمند در مقابل Galaxy Ring: کدام بهتر است؟

ساعت هوشمندی (smartwatch) مانند سری Galaxy Watch خود سامسونگ بدون شک ویژگی های بسیار بیشتری نسبت به Galaxy Ring ارائه می دهد.

این در درجه اول به دلیل شکل بسیار بزرگتر است که فضای کافی را برای جا دادن در اجزای حیاتی فراهم می کند. به عنوان مثال، یک ساعت هوشمند ممکن است ویژگی های اضافی مانند اندازه گیری ECG، BP، ترکیب بدن و غیره را ارائه دهد.

Galaxy ring 1

از سوی دیگر، یک حلقه هوشمند به دلیل اندازه آن فضای زیادی برای قرار دادن اجزای پیچیده ندارد (یک انگشت شما کافیست).

بنابراین، در حالی که Galaxy Ring به ارائه ردیابی اولیه سلامت ادامه می دهد، برخی از ویژگی هایی مانند ECG و نظارت بر BP را که ممکن است برای شما مهم باشد از دست می دهد.

فراموش نکنید، یک ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش کامل است، بنابراین می توانید آمار خود را مستقیماً در ساعت مشاهده کنید یا حتی در حین پرواز اعلان ها را دریافت کرده و به آنها پاسخ دهید. اینها چیزهایی هستند که واضح است که نمی توانید روی یک حلقه هوشمند انجام دهید.

بنابراین، بسته به اینکه یک ردیاب مینیمالیستی که بتوانید آن را بپوشید و فراموشش کنید یا یک ساعت هوشمند که به عنوان یک افزونه برای گوشی هوشمند شما عمل کند، می‌توانید بین این دو انتخاب کنید.

همانطور که گفته شد، اگر دلتان برای حلقه گلکسی است، چندین ویژگی بسیار خوب وجود دارد که به شما کمک می‌کند حداکثر استفاده را از آن ببرید. برای دانستن همه چیز در مورد آنها ادامه دهید.

۴ ویژگی هوشمند Galaxy Ring که باید مراقب آنها باشید:

۱. Energy Score خود را بررسی کنید

سامسونگ معیار جدیدی برای ردیابی سلامت با Galaxy Ring به نام Energy Score معرفی کرده است.

این حلقه از یک شتاب‌سنج، یک حسگر BioActive و یک سنسور دمای مادون قرمز برای جمع‌آوری انواع مختلف داده‌ها و ترکیب آن‌ها استفاده می‌کند تا بر اساس حالات روحی و جسمی‌تان اطلاعاتی را به شما ارائه دهد.

Galaxy ring 3

از آنجایی که سال ۲۰۲۴ است، بدیهی است که یک بازی بزرگ از هوش مصنوعی در اینجا نیز وجود دارد، که برای تعیین سطح انرژی شما در طول روز استفاده می شود.

در اصل، Galaxy Ring به شما می گوید چه زمانی فعال هستید و آماده دویدن هستید یا زمانی که بدن شما احساس بی حالی می کند، و برای بهبودی باید کمی استراحت کنید.

هوش مصنوعی همچنین از داده‌های خواب شب گذشته و معیارهای تمرین استفاده می‌کند تا مشخص کند که شما چقدر آماده هستید تا روز بعد چگونه فعالیت کنید.

با استفاده از این، برنامه Samsung Health در تلفن شما هر روز به شما انگیزه می دهد تا بهتر عمل کنید. همچنین بینش هایی در مورد اینکه چگونه می توانید بهتر بخوابید یا فعال تر بمانید به شما می دهد.

۲. امتیاز خواب با تجزیه و تحلیل خروپف

ردیابی خواب یک عملکرد اساسی است که توسط اکثر ردیاب های تناسب اندام و حلقه های هوشمند انجام می شود.

با این حال، منطقه ای که Galaxy Ring در آن برتری دارد، تجزیه و تحلیل خروپف است. حلقه می تواند تشخیص دهد که آیا خروپف می کنید و صبح روز بعد از طریق برنامه به شما هشدار می دهد. سپس می توانید اقدامات اصلاحی را بر اساس داده ها انجام دهید.

Galaxy ring 4

داده های خواب نیز به خواب سبک، خواب عمیق و خواب REM تقسیم می شوند. علاوه بر این، هوش مصنوعی داخلی می‌تواند هر حرکتی را در هنگام خواب تعیین کند و آن‌ها را نیز گزارش دهد.

۳. علائم آپنه خواب را تشخیص دهید

آپنه خواب می تواند یک مشکل بزرگ باشد و اصلاح آن با کمک پزشکی مهم است. در حالی که Galaxy Ring مطمئنا نمی تواند به طور واضح به شما کمک کند، کاری که می تواند انجام دهد تشخیص علائم آپنه خواب و گزارش آنها از طریق برنامه همراه است.

آپنه خواب عبارت است از وقفه تنفسی بیش از ۱۰ ثانیه در خواب. ضمن اینکه آپنه به سه نوع متفاوت تقسیم‌بندی شده‌است: آپنه می‌تواند انسدادی باشد یعنی در اثر انسداد در راه‌های هوایی فوقانی به‌وجود آید، می‌تواند مرکزی بوده یعنی به علت مشکلات مغزی ایجاد شود و همچنین می‌تواند مختلط باشد (ترکیبی از هر دو مورد).

اگر الگوی مکرر علائم مشاهده کردید، احتمالاً ایده خوبی است که به پزشک خود مراجعه کنید.

۴. معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب و اکسیژن خون را ردیابی کنید

ناگفته نماند که Galaxy Ring دارای ویژگی های پایه دیگری نیز می باشد، مانند گام شمار برای ردیابی گام های شما، مانیتور ضربان قلب و قابلیت پیگیری میزان SpO2 شما.

در واقع، حلقه همچنین می تواند تمرینات را به طور خودکار تشخیص دهد، بنابراین اگر در حال دویدن هستید، دیگر نیازی به ردیابی دستی ندارید.

Galaxy ring 2

برای همه خانم‌ها سنسور دمای مادون قرمز برای ردیابی چرخه قاعدگی شما نیز مفید است.

با استفاده از Galaxy Ring عکس بگیرید

Galaxy Ring علاوه بر کمک به شما در حفظ سلامتی خود، می‌تواند حرکاتی را نیز تشخیص دهد که به شما امکان می‌دهند اقدامات تنظیم شده را انجام دهید.

Galaxy ring 5

به عنوان مثال، در حین استفاده از حلقه می تواند از طریق دوربین گوشی شما عکس بگیرد. امیدواریم با به‌روزرسانی‌ها، سامسونگ به کاربران اجازه دهد تا اقدامات مختلف را برای چندین حرکت شخصی سازی کنند.

جالب اینجاست که Galaxy Ring پیاده‌سازی Find My سامسونگ را نیز دارد. بنابراین، اگر آن را رها کردید یا آن را در جای اشتباه قرار دادید، می توانید از تلفن خود برای پیدا کردن آن استفاده کنید.

سوالات متداول 

۱. آیا Galaxy Ring به طرح اشتراک نیاز دارد؟

نه، برای استفاده از Galaxy Ring نیازی به طرح اشتراک ندارید. این فقط یک بار خرید است.

۲. آیا می توانم از Galaxy Ring با آیفون استفاده کنم؟

بله، می‌توانید از Galaxy Ring با آیفون و سایر دستگاه‌های اندرویدی غیرسامسونگ نیز استفاده کنید.

۳. آیا Galaxy Ring می تواند من را از تماس ها و پیام های دریافتی مطلع کند؟

متاسفانه Galaxy Ring این قابلیت را ندارد که به شما اطلاع دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×