» اخبار اینترنت » ابزار پاک کن به روز شده یوتیوب موسیقی دارای حق نسخه برداری را بدون تأثیرگذاری بر صداهای دیگر حذف می کند
9789
اخبار اینترنت

ابزار پاک کن به روز شده یوتیوب موسیقی دارای حق نسخه برداری را بدون تأثیرگذاری بر صداهای دیگر حذف می کند

تیر ۱۵, ۱۴۰۳ 1۰2

به گزارش اپ خونه، در ۴ ژوئیه، یوتیوب یک ابزار پاک کن به روز شده را برای سازندگان منتشر کرد تا آنها بتوانند به راحتی هر گونه موسیقی دارای حق نسخه برداری را از ویدیوهای خود حذف کنند، بدون اینکه بر روی صداهای دیگر مانند گفتگو یا جلوه های صوتی تأثیر بگذارند.

نیل موهان، رئیس یوتیوب، در مورد این ابزار در X پست گذاشت و گفت:

«خبر خوب، سازندگان: ابزار به‌روز شده پاک کردن آهنگ ما به شما کمک می‌کند موسیقی‌های دارای حق نسخه‌برداری را به راحتی از ویدیوی خود حذف کنید در حالی که بقیه صداهایتان دست نخورده باقی می‌ماند.»

در این ویدیو، این شرکت گفت که ابزار پاک کن را برای مدتی آزمایش کرده است، اما در حذف یک آهنگ دارای حق چاپ دقیق نبود.

این ابزار اشاره کرد که ابزار جدید از یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به طور خاص آن آهنگ را بدون تأثیرگذاری بر سایر صداهای موجود در کلیپ شناسایی و حذف کند.

یوتیوب در صفحه پشتیبانی خود همچنان هشدار می دهد که گاهی اوقات الگوریتم ممکن است فقط آهنگ را حذف نکند.

«اگر حذف آهنگ سخت باشد، ممکن است این ویرایش کار نکند. اگر این ابزار با موفقیت موسیقی یک ویدیو را حذف نکرد، می‌توانید گزینه‌های ویرایش دیگری را امتحان کنید.»

همچنین، سازندگان می‌توانند «Mute all sound in the claimed segments» را برای بی‌صدا کردن بخش‌هایی از ویدیویی که احتمالاً دارای حق نسخه‌برداری هستند، انتخاب کنند.

هنگامی که سازنده با موفقیت ویدیو را ویرایش کرد، YouTube ادعای شناسه محتوا را حذف می کند – سیستم شرکت برای شناسایی استفاده از محتوای دارای حق نسخه برداری در کلیپ های مختلف است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×