اخبار اینترنت

ابزار Showcase جدید Spotify به هنرمندان امکان می دهد برای تبلیغ موسیقی خود در فید Home هزینه پرداخت کنند

به گزارش اپ خونه، Spotify ابزار جدیدی به نام Showcase را راه‌اندازی کرد که به هنرمندان اجازه می‌دهد کارهای خود را مستقیماً در فید اصلاح‌شده Home برنامه استریم که اوایل امسال معرفی شد، تبلیغ کنند.

با Showcase، هنرمندان می‌توانند یک کارت تلفن همراه ایجاد کنند که می‌توانند از آن برای معرفی موسیقی خود، از جمله انتشارات جدید و کاتالوگ استفاده کنند، که سپس به عنوان یک توصیه حمایت‌شده در صفحه اصلی تلفن همراه شنوندگان ظاهر می‌شود.

این صفحه اصلی برجسته‌ترین موقعیت برای تبلیغ در برنامه Spotify است، زیرا این شرکت می‌گوید این مکان پربازدیدترین مکان در Spotify است و میلیاردها جریان روزانه از آن سرچشمه می‌گیرد.

طبق ادعای این شرکت، به طور متوسط، کاربرانی که تبلیغات showcase را مشاهده می کنند، شش برابر بیشتر احتمال دارد که نسخه تبلیغ شده را پخش کنند.

Spotify پیشنهاد می‌کند که هنرمندان می‌توانند کارت‌های خود را با سرفصل‌های خاص خود، مانند موسیقی جدید، اخیراً منتشر شده، سالگرد انتشار و موارد دیگر سفارشی کنند تا کاربران بدانند چرا موسیقی تبلیغ می‌شود. این بنر در بالای صفحه اصلی Spotify ظاهر می شود.

ویژگی جدید در اوایل سال جاری در رویداد Stream On Spotify در لس آنجلس، در کنار طیف وسیعی از ابزارهای رشد و کشف دیگر برای هنرمندان، مانند توصیه‌های تمام صفحه معروف به “Marquee” و ابزار جدید “Discovery Mode” معرفی شد.

این شرکت می‌گوید که Showcase به روی هنرمندان و تیم‌های آنها با صورت‌حساب مستقر در ایالات متحده با ۱۰۰۰ یا بیشتر جریان ماهانه در ۲۸ روز گذشته در حداقل یکی از بازارهای هدف باز می‌شود.

این ویژگی طی چند هفته آینده در داشبورد Spotify for Artists به طور گسترده در دسترس هنرمندان آمریکایی قرار خواهد گرفت.

به‌طور پیش‌فرض، Spotify می‌گوید که این کمپین را به کسانی که احتمالاً انتشار را پخش می‌کنند و به مخاطبان وسیعی نشان می‌دهد.

با این حال، هنرمندان می توانند کمپین های خود را برای دستیابی به انواع خاصی از شنوندگان، از شنوندگان اختصاصی و فعال (“فوق شنوندگان”) تا شنوندگان سبک تر، سفارشی کنند.

طبق مستندات Spotify ، حداقل بودجه برای کمپین ها ۱۰۰ دلار است و کمپین ها به مدت ۱۰ روز یا تا زمانی که بودجه خرج شود، اجرا خواهند شد، هر کدام که زودتر برسد. قیمت کمپین ها می تواند بر اساس عواملی مانند مخاطب هدف یا بازار تغییر کند.

فیبی دردز، مدیر بازاریابی محصول Spotify for Artists در بیانیه‌ای توضیح داد:

«ما دائماً با هنرمندان و تیم‌های آنها صحبت می‌کنیم تا بهتر بفهمیم چگونه می‌توانیم به آنها کمک کنیم تا پایگاه طرفداران خود را به طور مؤثرتری رشد دهند.»

«در حالی که ارائه لیست پخش فرصتی برای هنرمندان برای یافتن مخاطبان جدید است و Marquee به آنها کمک می کند تا برای نسخه های جدید خود سروصدا کنند، امروز بیشتر از هر زمان دیگری لحظاتی وجود دارد که تبلیغات می تواند تأثیرگذار باشد.»

گهنرمندان راه‌های بیشتری برای جلب علاقه شنوندگان و ایجاد تعامل با موسیقی بیشتری می‌خواهند. showcase به آن‌ها این توانایی را می‌دهد که دقیقاً این کار را انجام دهند: اکنون هنرمندان می‌توانند نسخه جدیدی را تقویت کنند، کاتالوگ خود را یک صفحه نمایش ببخشند و موارد دیگر – درست در لحظاتی که بیشترین اهمیت را دارد و در مکان‌هایی که بیشترین بازدید را دارند. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا