اخبار اینترنت

ارتقای YouTube Premium بارگیری‌های هوشمند و حالت تصویر در تصویر را برای Shorts اضافه می‌کند

به گزارش اپ خونه، یوتیوب چندین ویژگی جدید را برای کاربران Premium، از جمله دانلودهای هوشمند و پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر برای Shorts، و همچنین عرضه گسترده‌تری از ویژگی «Jump Ahead» برای پیمایش در میان ویدیوها اضافه می‌کند.

پلتفرم پخش ویدیو متعلق به Google در حال حاضر امکان پخش پس‌زمینه و حالت تصویر در تصویر را برای ویدیوهای طولانی مدت فراهم می‌کند تا بتوانید هنگام مرور برنامه‌های دیگر از محتوا استفاده کنید.

این شرکت اکنون در حال گسترش این پشتیبانی به Shorts است که از کاربران اندروید شروع می شود.

یوتیوب همچنین در حال اضافه کردن دکمه «Jump ahead» است که وقتی کاربران برای پرش دوبار ضربه می زنند ظاهر می شود.

وقتی کاربران روی دکمه ضربه می زنند، یوتیوب به بهترین قسمت های ویدیو می پرد. این شرکت از ترکیبی از داده های بیننده و یادگیری ماشینی برای شناسایی این قطعات استفاده می کند.

این ویژگی از ماه گذشته در حال آزمایش بوده است و اکنون آن را برای همه کاربران اندروید در ایالات متحده ، با برنامه ریزی برای عرضه iOS در چند هفته آینده عرضه می کند.

YouTube همچنین ویژگی های آزمایشی جدیدی را برای مدت زمان محدود اضافه می کند.

یکی شامل ابزار هوش مصنوعی مکالمه ای است که گوگل برای اولین بار در سال گذشته آزمایش کرد و به کاربران این امکان را می دهد تا سوالات مربوط به ویدیو را از چت بات بپرسند یا درخواست تماشای محتوای پیشنهادی را داشته باشند.

این شرکت اکنون آن را برای کاربران اندروید در ایالات متحده بازگردانده است

علاوه بر این، پلتفرم پخش ویدیو در حال اضافه کردن پشتیبانی دانلود هوشمند برای Shorts است. این بدان معناست که بر اساس سابقه مشاهده اخیر Shorts شما، YouTube به طور خودکار برخی از ویدیوهای کوتاه را برای مشاهده آفلاین دانلود می کند.

جدا از این ویژگی ها، یوتیوب در حال آزمایش یک صفحه تماشای بازطراحی شده روی دسکتاپ است.

در اوایل سال جاری، یوتیوب گفت که در سراسر Premium و Music، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر پولی در سراسر جهان دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا