اخبار اینترنت

از آنجایی که ماسک محدودیت های خواندن در توییتر را اعمال می کند، TweetDeck آسیب می بیند

به گزارش اپ خونه، در آخر هفته، ایلان ماسک تعداد توییت‌هایی را که کاربران می‌توانند در یک روز بخوانند، محدود کرد، که به گفته او برای جلوگیری از خراش داده‌ها بود.

در حالی که این اقدام همه کاربران توییتر را تحت تاثیر قرار داده است، به ویژه کاربران TweetDeck امروز مشکلات بزرگی از جمله اعلان‌ها و بارگیری نشدن کل ستون‌ها را گزارش می‌کنند.

ماسک در ابتدا محدودیت خواندن روزانه ۶۰۰۰ پست را برای کاربران تایید شده و ۶۰۰ پست روزانه را برای کاربران تایید نشده اعمال کرد. ساعاتی بعد، او این محدودیت ها را به ترتیب به ۱۰۰۰۰ توییت و ۱۰۰۰ توییت افزایش داد.

با توجه به اینکه TweetDeck چندین توییت را از طریق ستون های مختلف به طور همزمان بارگذاری می کند، این احتمال وجود دارد که اثرات محدودیت های خواندن در TweetDeck تقویت شود.

مهندس مولی وایت خاطرنشان کرد که بیشتر تماس‌ها در TweetDeck پس از چند دقیقه باز شدن برنامه چندین خطا را نشان می‌دهند.

بسیاری از کاربران همچنین خاطرنشان کردند که جدول زمانی خانه آنها در حال بارگیری است، اما ستون های دیگر از جمله اعلان ها، منشن ها و لایک ها با مشکلاتی روبرو هستند.

آخرین چیزی که در مورد TweetDeck به طور رسمی از این شرکت شنیدیم زمانی بود که برنامه مک را در ژوئن ۲۰۲۲ خاموش کرد – قبل از اینکه ماسک شرکت را تصاحب کند.

در آن زمان، توییتر اعلام کرد که در حال آزمایش نسخه جدیدی از برنامه وب TweetDeck در مناطق جغرافیایی خاص است.

با این حال، ما چیزی در مورد آینده TweetDeck تحت مدیریت جدید نشنیده ایم، اگرچه شایعاتی وجود دارد که این شرکت آن را به یک ویژگی پولی تبدیل می کند .

هفته گذشته، توییتر همچنین محدودیتی برای مشاهده توییت‌ها بدون ورود به سیستم اعمال کرد .

به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است تا اطلاعات افراد یا شرکت‌هایی را که به دنبال آموزش مدل‌های هوش مصنوعی هستند، ممنوع کند.

ماسک گفت که این یک “اقدام اضطراری موقت” بود زیرا توییتر در حال غارت داده ها بود که بر تجربه کاربر تأثیر گذاشت.

با این حال، اقدامات ماسک برای تجربه کاربر نیز مضر بوده است، زیرا مردم به سرعت محدودیت‌های نرخ را در پلتفرم، از جمله پرداخت به کاربران «تأیید شده» انجام می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا