استارتاپ

استارت‌آپ مسافرتی Layla ربات سفر هوش مصنوعی Roam Around را خریداری کرد

به گزارش اپ خونه، استارت‌آپ مسافرتی Layla – با حمایت سرمایه M13، اندی فیلیپس، بنیانگذار Booking.com، بری اسمیت، بنیانگذار Skyscanner و پاریس هیلتون – گفت که ربات ساختمانی مسیرگردی مبتنی بر هوش مصنوعی Roam Around را خریداری کرده است .

اما Layla ارزش معامله را فاش نکرد.

Roam Around سال گذشته توسط Shie Gabbai، کارمند سابق گوگل که در Waze کار می کرد، تاسیس شد. این شرکت یک میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند FLYR.com و جیسون کالاکانیس جمع آوری کرد.

به عنوان بخشی از این معامله، تیم پنج نفره Roam Around به Layla می‌پیوندد. تا به امروز، Roam Around ده میلیون برنامه سفر ایجاد کرده است که هر ماه نیم میلیون نفر از سایت آن بازدید می کنند.

Layla سال گذشته با ربات مجهز به هوش مصنوعی خود به صورت عمومی راه اندازی شد که به کاربران کمک می کند تا با دریافت دانش از منابع مختلف مانند Booking.com و Skyscanner سفرهای خود را برنامه ریزی کنند.

جرمی جانسی، بنیانگذار آژانس مسافرتی Beautiful Destinations، یکی از بنیانگذاران این استارتاپ است.

به همین دلیل است که Layla از کتابخانه وسیعی از محتوای سازندگان سفر استفاده می‌کند تا زمانی که کاربران به دنبال مکانی برای بازدید هستند، نماها و کلیپ‌های منحصربه‌فردی را به کاربران نشان دهد.

سعد سعید، یکی از بنیانگذاران Layla ، گفت که این شرکت بر این باور است که Roam Around محصول Layla را با ربات ساخت برنامه سفر و مشارکت هایی مانند TripAdvisor، Kayak، Viator و GetYourGuide تکمیل می کند.

Roam Around واقعاً سریعترین استارتاپ هوش مصنوعی مسافرتی بوده است. آنها واقعاً با کل محصول برنامه سفر خود منفجر شده اند و جذب مشتری زیادی را به دست آورده اند.

آن ها در زمینه اجتماعی بسیار موفق بوده‌اند، بنابراین واقعاً نقاط قوت یکدیگر را تکمیل کردند.

«ما روی داشتن بهترین مدل‌های پیش‌بینی پرواز، هتل‌ها، مشارکت با Skyscanner و Booking.com تمرکز زیادی داشتیم. در حالی که آنها تمرکز زیادی روی برنامه های سفر داشتند که با Viator و همه رستوران ها یکپارچه شده بودند. بنابراین ایده واقعاً این بود که به نوعی بهترین‌های هر دو جهان را به هم نزدیک کنیم.»

Layla قبلاً یکپارچه سازی محصول Roam Around را آغاز کرده است. بنابراین کاربران می توانند هنگام استفاده از Layla، داده های سفر بهتری را دریافت کنند. از طرف دیگر، Layla ربات خود را نیز در سایت Roam Around قرار داده است.

سعید گفت که این استارتاپ به آرامی برند Roam Around را حذف کرده و آن را به طور کامل با Layla ادغام می کند.

استارت آپ های مسافرتی از جمله Kayak و Expedia پلاگین های GPT را راه اندازی کرده اند . در همین حال، ابزار GuideGeek شبکه Matador جزئیات پرواز را در زمان واقعی نشان می دهد.

Matador درست مانند Layla ، می‌خواهد ویدیوهای اینفلوئنسر را در نتایج جاسازی کند. در هند، شرکت ناوبری MapMyIndia از استارت آپی به نام Kogo حمایت کرده است که در تلاش است محصولی مبتنی بر هوش مصنوعی بسازد تا به کاربران در تجربه سفر کمک کند و در عین حال بر بومی سازی تجربه تمرکز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا