» استارتاپ » استارت‌آپ Quix یک دور سری آ ۱۲.۹ میلیون دلاری به رهبری MMC Ventures جمع‌آوری می‌کند.
استارت‌آپ بریتانیایی Quix
استارتاپ

استارت‌آپ Quix یک دور سری آ ۱۲.۹ میلیون دلاری به رهبری MMC Ventures جمع‌آوری می‌کند.

آبان ۲۳, ۱۴۰۱ 0۰5

به گزارش اپ خونه، پیچیدگی فن‌آوری‌های استریم داده – نه فقط پخش ویدئو، بلکه هر نوع جریان داده‌ای – باعث ایجاد دردسر در پرداختن به پردازش داده با سرعت بالا شده است.

بر این اساس، شرکت هایی مانند Spark، Flink برای رسیدگی به این ksqlDB به وجود آمده اند. بسیاری از آنها یا راه حل های مبتنی بر جاوا یا راه حل های تحلیلی مبتنی بر SQL هستند. با این حال، استارت‌آپ بریتانیایی Quix می‌گوید این پلتفرمی برای توسعه برنامه‌های مبتنی بر رویداد با پایتون است که می‌تواند در مدل‌سازی داده‌های مبتنی بر فیزیک و تشخیص ناهنجاری در یادگیری ماشین کاربرد داشته باشد.

اکنون یک دور سرمایه گذاری ۱۱ میلیون پوندی / ۱۲.۹ میلیون دلاری سری A به رهبری VC MMC Ventures مستقر در لندن با مشارکت سرمایه گذاران موجود Project A Ventures (خارج از برلین) و Passion Capital (لندن) جمع آوری کرده است.

بنیانگذاران Quix با تصمیم گیری در زمان واقعی آشنا هستند، زیرا در فرمول ۱ کار کرده اند، جایی که موفقیت بر اساس میلی ثانیه است. در واقع یکی از مشتریان آن مک لارن، و همچنین استارت‌آپ تحرک Voi، و خدمات سلامت ملی (بریتانیا) است.

در بیانیه‌ای، مایک رزام، یکی از بنیان‌گذاران Quix، گفت: «بسیاری از شرکت‌ها در تلاش هستند تا فناوری‌های خام مانند کافکا را در قابلیت‌های داده‌های هم‌زمان ترکیب کنند… این سرمایه جدید به مأموریت ما برای ساده‌سازی مهندسی داده مبتنی بر رویداد کمک می‌کند تا بیشتر شرکت‌ها می‌توانند اپلیکیشن‌های مدرن مبتنی بر داده بسازند.»

الیور ریچاردز، شریک MMC Ventures، افزود: «ما در حال انجام تحقیقات زیادی در فضای زیرساخت داده‌ای بوده‌ایم، واضح است که تقاضای فزاینده‌ای برای داده‌های جریانی بلادرنگ، هم در مورد مصرف‌کننده و هم در موارد استفاده B2B وجود دارد. ”»

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×