استارتاپ

استارتاپ Tezza VSCO را با ابزارهای ساده ویرایش عکس و ویدیو می پذیرد

به گزارش اپ خونه، امروزه ابزارهای ویرایش عکس برای سازندگان محتوا که می‌خواهند برندهای خود را تثبیت کنند و از دیگر سازندگان متمایز شوند، ضروری می‌شوند.

Tezza ، برنامه ویرایش عکس و ویدیو که توسط تیم زن و شوهری Tezza Barton و Cole Herrmann تأسیس شده است، اکنون قصد دارد ابزاری مناسب برای تأثیرگذاران باشد و صدها الگوی تحریریه و همچنین بیش از ۴۰ تنظیم از پیش تنظیم شده، همپوشانی، اینستاگرام را ارائه دهد.

بارتون، یک عکاس و اینفلوئنسر با ۱.۲ میلیون فالوور اینستاگرام، به طور انحصاری گفت که Tezza (که به هر حال کاملاً خود سرمایه‌گذاری می‌شود) در مسیر رسیدن به بالاترین عملکرد سال خود است زیرا درآمد سالانه ۳۲ میلیون دلاری آن نزدیک می‌شود.

این شرکت همچنین به طور عمومی اعلام کرد که از زمان راه اندازی برنامه خود در سال ۲۰۱۸ به ۲۰ میلیون دانلود رسیده است. Tezza در حال حاضر بیش از ۲.۵ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

Tezza بسیار شبیه به VSCO عمل می کند. کاربران به سادگی یک تصویر یا ویدیو را آپلود می کنند و از میان مجموعه ای از فیلترها انتخاب می کنند، و به محتوای آنها ظاهری حرفه ای ویرایش شده می دهد بدون اینکه پولی برای تمام آن تنظیمات از پیش ایجاد شده توسط اینفلوئنسرها که امروزه شاهد آن هستیم رواج پیدا کند.

علاوه بر این، Tezza اخیراً «Tezza Studio» را راه‌اندازی کرده است، یک ویژگی ویرایش ویدیو که به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد به راحتی ویدیوهای تمام‌ویژگی را با جلوه‌های فیلم، موسیقی و مجموعه‌ای از پیش‌تنظیم‌ها و فونت‌ها ویرایش کنند.

VSCO اولین ابزار ویرایش ویدیو خود را در سال ۲۰۱۷ راه اندازی کرد .

بارتون گفت:

«در حالی که چندین برنامه برای کنار هم قرار دادن ویدیوها عالی هستند، ما احساس نمی‌کردیم چیزی وجود داشته باشد که به مردم اجازه دهد چیزی واقعاً زیبا خلق کنند. ما همچنین غرق در بازخوردهای جامعه پر جنب و جوش خود شده ایم… ما مشاهده کردیم که کاربران در جاهای دیگر ویدیوها را کنار هم می گذارند و سپس آن را به Tezza می آورند تا درجه بندی رنگ یا جلوه های فیلم ما را اعمال کنند.»

چیزی که بیش از همه در مورد Tezza متمایز است این است که بر خلاف سایر برنامه های ویرایش اصلی، این برنامه توسط سازندگان دیجیتال ساخته شده است که دقیقاً می دانند جامعه آنها چه می خواهد.

بارتون به ما گفت:

«به‌عنوان خلاق، می‌توانیم الگوها را در روندها تشخیص دهیم و نقاط ضعف خود را در تولید محتوا شناسایی کنیم تا راه‌حل‌هایی متناسب با نیازهای جامعه خود ایجاد کنیم. من دیدگاه منحصربه‌فردی در مورد انواع ابزارهایی دارم که مردم به دنبال آن هستند، که زیبایی‌شناسی ارزش دنبال کردن آن‌ها را دارند زیرا تاثیرگذار، بی‌زمان و مرتبط هستند و ارتباط مستقیمی با صنعت پررونق تولیدکنندگان محتوا دارند که به دنبال ایجاد برند و حرفه هستند. »

بارتون خاطرنشان کرد که بسیاری از برنامه‌های ویرایش عکس در آنجا «ابزارهای تکنیکی خسته‌کننده، سیاه و سفید و ساخته‌شده توسط مردان» هستند، که به نظر می‌رسد در VSCO، عکس اجتماعی ایجاد شده توسط جوئل فلوری و گرگ لوتز در سال ۲۰۱۱ باشد.

اوج شکوفایی آن در سال ۲۰۱۹ به لطف روند VSCO Girl بود ، با این حال، محبوبیت آن به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

Tezza توسط افراد مشهور و اینفلوئنسرهای زیادی مانند کورتنی کارداشیان، جیجی حدید، شی میچل، اولیویا وایلد، مادلین وایت، اشلی گراهام و نسا بارت استفاده شده است.

در نقشه راه بلند مدت، Tezza قصد دارد ابزارهای هوش مصنوعی را بررسی کند.

به عنوان مثال، یک ویژگی که از برنامه می‌خواهد تصویری را شبیه به یک فیلم نشان دهد. در اوایل سال جاری، Picsart SketchAI را معرفی کرد ، یک برنامه جدید که در آن کاربران یک تصویر را ترسیم می کنند یا یک تصویر موجود را آپلود می کنند و آن را به هنر دیجیتال تبدیل می کنند.

Tezza برای دانلود در دستگاه های iOS و Android رایگان است . همچنین سه سطح اشتراک ممتاز از ۵.۹۹ دلار تا ۹.۹۹ دلار در ماه ارائه می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا