» نرم افزار موبایل » اسنپ ​​در حال گسترش ویژگی های AR خود به ۱۶ جشنواره موسیقی دیگر است
جشنواره موسیقی در اسنپ
نرم افزار موبایل

اسنپ ​​در حال گسترش ویژگی های AR خود به ۱۶ جشنواره موسیقی دیگر است

فروردین 30, 1402 2۰13

به گزارش اپ خونه، اسنپ ​​در حال گسترش همکاری خود با شرکت رویدادهای Live Nation است تا ویژگی های متمرکز بر واقعیت افزوده را به ۱۶ جشنواره موسیقی جدید بیاورد.

این ویژگی‌ها شامل لنزهای AR سفارشی، مشارکت با هنرمندان برای تجربه‌های منحصربه‌فرد، و استفاده از AR با نقشه‌های سه‌بعدی محل برگزاری برای راهنمایی کاربران به مراحل مختلف است.

این شرکت برای اولین بار در آوریل گذشته قراردادی چند ساله با Live Nation امضا کرد تا “اجراها را فراتر از صحنه ها و صفحه نمایش ها ارتقا دهد.”

این همچنین شامل استفاده از فناوری AR-try-on Snap برای آزمایش کالاهای مختلف جشنواره می‌شود.

اسنپ ​​در Snap Partner Summit اعلام کرد که این گسترش تجربیات AR را به جشنواره هایی مانند Lollapalooza Paris و جشنواره Reading در بریتانیا می آورد.

در اینجا لیست کامل جشنواره ها آمده است:

فراتر از سرزمین عجایب کالیفرنیای جنوبی (سن برناردینو، کالیفرنیا)
کارناوال الکتریک دیزی (لاس وگاس، NV)
Creamfields South (پارک هایلندز، انگلستان)
پیک نیک روتز (فیلادلفیا، PA)
گوورنرز بال (نیویورک، نیویورک)
جشنواره موسیقی و هنر Bonnaroo (منچستر، TN)
جشنواره سفر یک روزه (لانگ بیچ، کالیفرنیا)
جشنواره بی‌سیم (پارک فینزبری، بریتانیا)
لولاپالوزا پاریس (پاریس، فرانسه)
Rolling Loud Miami (میامی، فلوریدا)
لولاپالوزا (شیکاگو، IL)
Creamfields North (Daresbury Estate، انگلستان)
جشنواره خواندن (ریدینگ، انگلستان)
جشنواره لیدز (پارک برامهام، انگلستان)
چراغ‌ها روشن (Mountain View، CA)
محدوده شهر آستین (آستین، تگزاس)

علاوه بر این، اسنپ همچنین در حال همکاری با شرکت تجسم رویداد Disguise برای فعال کردن تصاویر تعاملی AR روی صحنه است.

اسنپ ​​همچنین با دی جی معروف نروژی Kygo همکاری می کند تا تجربیات AR سفارشی برای اجراهای خود ایجاد کند.

این شرکت افزود که امسال با هنرمندان بیشتری کار خواهد کرد.

فعال کردن تجربیات AR در کنسرت های موسیقی اکنون روند رو به رشدی است. سال گذشته، بیش از ده ها خالق Spark AR روی آوردن تجربیات مجازی به جشنواره Coachella از طریق اینستاگرام کار کردند.

گوریلاز از Google Geospatial API استفاده کرد تا کنسرت AR خود را در دسامبر گذشته به مکان های منتخب برساند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×