نرم افزار موبایل

اسنپ ​​چت با MTV همکاری می کند تا به کاربران اجازه دهد از طریق لنزها به VMA ها رای دهند

به گزارش اپ خونه، MTV با اسنپ چت همکاری کرده است تا به کاربران اجازه دهد از طریق لنزها به یک دسته جوایز موسیقی ویدیو رای دهند.

این شرکت سرگرمی از کیت دوربین اسنپ برای ادغام تجربیات مبتنی بر واقعیت افزوده در نمایش جوایز استفاده می کند.

پس از مشخص شدن سه نامزد نهایی، کاربران می توانند به بهترین هنرمند جدید رأی دهند. آن‌ها می‌توانند از لنز ویژه‌ای استفاده کنند که توسط Saucealitos ساخته شده است تا با استفاده از انگشتان خود به یک، دو یا سه علامت بزنند تا هنرمندی را برای رای انتخاب کنند.

این آرا در شمارش نهایی به حساب می‌آیند، اما به سختی می‌توان گفت که میزان رأی‌دهی مردم از طریق اسنپ چت تفاوت چشمگیری ایجاد می‌کند یا خیر.

MTV گفت که یک AR Moonperson در سراسر پخش زنده POV VMA با سلفی های ارسال شده توسط طرفداران ظاهر می شود. این شرکت سرگرمی از روشی نسبتاً قدیمی استفاده کرده است تا افراد سلفی را با استفاده از فرمی قبل از رویداد ارسال کنند.

MTV VMA دارای AR Moonperson خواهد بود

MTV VMA دارای AR Moonperson خواهد بود

افراد همچنین می توانند جلوه AR Moonperson را امتحان کنند تا آن را به عنوان یک طرح در خانه خود ببینند. آن‌ها می‌توانند یک سلفی از رول دوربین خود انتخاب کنند تا Moonperson را در حال شناور بودن با چهره‌شان در گیره ببینند.

MTV گفت که VMAs 2022 دارای ۴۰.۱ میلیون تعامل در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و یوتیوب بوده است. قابل ذکر است که اسنپ چت در لیست غایب بود. با این حال، MTV اشاره کرد که اسنپ چت برای مخاطبان هدف خود یعنی افراد ۱۳ تا ۲۴ ساله ایده آل است.

در حالی که اسنپ چت VMA های سال گذشته را در صفحه داستان های خود به نمایش می گذارد، این اولین بار است که به طور رسمی با MTV همکاری می کند.

این شبکه اجتماعی گفت که این اولین نمایش جایزه است که با استفاده از کیت دوربین همکاری می کند.

اسنپ ​​تاکنون با جشنواره های مختلف موسیقی، هنرمندان در تورها و تورنمنت های ورزشی همکاری کرده است تا تجربیات AR را به طرفداران معرفی کند.

در ماه ژوئیه، دریک از فیلتر گریه اسنپ چت استفاده کرد تا طرفداران را روی یک صفحه نمایش بزرگ نشان دهد که انگار دارند گریه می کنند. تیم فوتبال LA Rams از فناوری مشابه در استادیوم برای نشان دادن هواداران روی صفحه استفاده کرد. در ماه می، این تیم از یک لنز اسنپ چت برای رونمایی از لباس جدید خود استفاده کرد .

سال گذشته، اسنپ قراردادی را با Live Nation امضا کرد تا تجربیات AR مانند نقشه سه بعدی محل برگزاری را برای هدایت طرفداران به برخی از کنسرت‌ها به ارمغان بیاورد.

در ماه آوریل، هر دو شرکت همکاری خود را گسترش دادند تا تجربیات AR را در ۱۶ جشنواره موسیقی دیگر القا کنند.

اسنپ ​​واقعاً به دنبال راه‌حل‌های دوربین مارک دار و مبتنی بر واقعیت افزوده برای افزایش درآمد است. در ماه مارس، این شرکت خدمات AR Enterprise Services (ARES) را با ابزارهایی از جمله AR Try-On و مشاهده محصولات سه بعدی راه اندازی کرد.

در ماه آوریل، اسنپ محصول AR Mirrors را تحت ARES معرفی کرد تا این برند فناوری خود را در فضاهای فیزیکی ادغام کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا