به گزارش اپ خونه، در اجلاس سالانه شرکای اسنپ روز سه‌شنبه، سازنده اسنپ چت از ابزارهای جدیدی برای سازندگانی رونمایی کرد که طراحی شده‌اند تا برنامه‌اش را با رقبای خود مانند TikTok و Instagram مطابقت دهد.

این شرکت همچنین گفت که ارتباط سازندگان با برندها را برای معاملات و شراکت های حمایت شده آسان تر می کند.

سازندگان در اسنپ چت با نزدیک شدن به رقبا، اکنون می توانند به نظر کاربر در مورد یکی از ویدیوهای خود با یک پاسخ ویدیویی پاسخ دهند تا بیشتر با مخاطبان خود درگیر شوند.

توانایی پاسخ دادن به نظر با یک ویدیو مدتی است که در TikTok و Instagram موجود است و اغلب برای ادامه مکالمه در ویدیوهای سازندگان، پاسخ به سؤالات بینندگان، یا پیوند بینندگان به قسمت دوم از یک ویدیو استفاده می شود. (چند قسمتی)

علاوه بر این، اسنپ چت گزینه ای را برای سازندگان معرفی می کند تا پروفایل های عمومی خود را با سنجاق اسنپ های مورد علاقه خود در بالای پروفایل خود سفارشی کنند، این قابلیتی است که مدت هاست در اینستاگرام و تیک تاک نیز در دسترس بوده است.

سازندگان می توانند از این ویژگی استفاده کنند تا به بازدیدکنندگان روشی آسان برای مشاهده نوع محتوایی که به طور مرتب پست می کنند، ارائه دهند، در حالی که به آنها اجازه می دهد بهترین کار خود را برجسته کنند.

از نظر کمک به سازندگان برای ایجاد مشارکت‌های بیشتر، سازندگان اکنون می‌توانند انتخاب کنند که اطلاعات تعامل و جمعیت‌شناختی خود را در استودیوی Snap Star Collab افشا کنند، ابتکار Snap که سال گذشته راه‌اندازی شد و برندها را با سازندگان برای کمپین‌های بازاریابی خود مرتبط می‌کند.

با به اشتراک گذاشتن شماره تعامل خود، سازندگان می‌توانند خود را به مارک‌هایی معرفی کنند که به دنبال شراکت با آن «Snap Star» هستند که به معیارهای خاصی دست یافته‌اند یا آن‌هایی که به مخاطب خاصی که می‌خواهند هدفشان را جلب کنند، دست یابند.

اسنپ ​​چت می گوید که در طول سال گذشته، تعداد سازندگانی که به صورت عمومی پست می کردند، بیش از سه برابر شده است، زیرا سازندگان نزدیک به ۱۰ میلیارد اسنپ در استوری خود ارسال کردند.

این شرکت همچنین می گوید روزانه نزدیک به ۱۵ میلیارد تعامل بین سازندگان و بینندگان آنها در برنامه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید