اشتراک توییتر آبی ممکن است در کمتر از یک ماه در هند راهاندازی شود
به گزارش اپ خونه، ایلان ماسک، مالک و مدیر اجرایی توییتر، گفت که ممکن است توییتر سرویس اشتراک خود را در کمتر از یک ماه به هند گسترش دهد، و نگاهی اجمالی به این دارد که او چقدر تهاجمی قصد دارد توییتر آبی را در جهان بزرگتر عرضه کند.
توییتر، توییتر آبی را در چهار بازار آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند در سال گذشته راه اندازی کرد. شرکت متعلق به ایلان ماسک قصد دارد تا روز دوشنبه یک نسخه اصلاح شده از خدمات اشتراک را در این چهار بازار راه اندازی کند.
ماسک پیشنهادات توییتر بلو را افزایش داده است و از جمله ویژگیهای دیگر، از جمله محتوای ویدیویی طولانی و مجبور به بررسی تبلیغات کمتر، به هر کسی که مشترک میشود، نوید یک علامت تأیید شده را داده است. ماسک در توییت دیگری گفت: کسانی که قبلاً علامت تأیید شده را دارند، باید در ماههای آینده مشترک توییتر آبی شوند تا آن را حفظ کنند.
او قبلا گفته بود که توییتر آبی که در ایالات متحده ۷.۹۹ دلار در ماه قیمت دارد، در برخی کشورها مقرون به صرفه تر خواهد بود تا برابری خرید محلی را در نظر بگیرد.
یادداشت بهروزرسانی اپلیکیشن iOS توییتر در پیشبینی عرضه روز دوشنبه گفت: «قدرت برای مردم». «اکانت شما مانند افراد مشهور، شرکتها و سیاستمدارانی که قبلاً آنها را دنبال کردهاید، یک علامت آبی دریافت میکند.»
ماسک روی تبدیل سرویس اشتراک به یک محرک اصلی درآمد برای توییتر شرط میبندد که ماه گذشته آن را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد که ۱۳ میلیارد دلار آن را از بانکها وام گرفت. ماسک باید سالانه بیش از یک میلیارد دلار سود پرداخت کند.
این شرکت این هفته تقریباً نیمی از نیروی کار شرکت یا حدود ۳۷۰۰ شغل را اخراج کرد.
در یک سری توییت در آخر هفته، ماسک چند بهروزرسانی دیگر را در Twitter Blue ارائه کرد. او ادعا کرد که این شرکت میتواند تقسیم درآمد حاصل از تبلیغات یوتیوب به سازندگان را شکست دهد و اصلاح عملکرد جستجو در توییتر «اولویت بالایی» برای شرکت است.
او گفت که توییتر به زودی به کاربران اجازه می دهد تا متون طولانی را به توییت ها ضمیمه کنند. بسیاری از کاربرانی که مایل به ارسال متون طولانیتر بودهاند، در طول سالها اسکرین شاتهایی از متون نوشته شده در یک برنامه یادداشت ارسال کردهاند. ماسک گفت که اصلاحات جدید به این «بیهودگی» پایان خواهد داد.