استارتاپ

امی ۷ میلیون دلار برای تقویم و اپلیکیشن کاری خود به دست آورد

به گزارش اپ خونه، امی مبلغ ۷ میلیون دلاری را به رهبری اسپارک کپیتال جمع آوری کرد. دور در ژوئن ۲۰۲۲ بسته شد و استارت آپ امروز آن را افشا می کند. این شرکت در حال ساخت یک برنامه بهره وری است که حول تقویم شما تثبیت شده است. این به شما کمک می‌کند تا از برنامه‌های خود مطلع باشید، با تیم خود ارتباط برقرار کنید و وظایف آتی خود را مدیریت کنید.

سایر سرمایه گذاران این دور عبارتند از Creandum، Guillermo Rauch، Hanno Renner و Quick Coffee Ventures. آمی با موج جدیدی از استارت آپ های تقویمی از جمله Vimcal، Magical، Fantastic، Cron و Rise رقابت می کند. این یک فضای شلوغ است، اما امی فکر می کند که می تواند تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

این برنامه تقویم شما را با کارهای شما ترکیب می کند. به طور پیش فرض، کارهای برنامه ریزی نشده شما در ستون سمت چپ در کنار تقویم شما ظاهر می شود.

می توانید وظایف را از نوار کناری بکشید و در تاریخ و زمان معینی در تقویم خود رها کنید. به این ترتیب، می توانید هم رویدادها و هم وظایف خود را در یک نمای هفته ببینید. بسیاری از مردم در حال حاضر از تقویم خود به عنوان نوعی برنامه انجام کار استفاده می کنند تا کارهایی را که باید انجام دهند فراموش نکنند.

Amie از این استفاده از case به صورت بومی پشتیبانی می کند و حتی شما را تشویق می کند که به این روش کار کنید. این یک برداشت عقیدتی از تقویم است. اما اگر برنامه‌ای می‌سازید که با Microsoft Outlook و Google Calendar رقابت می‌کند، این رویکرد درستی است.

همچنین اجزای اجتماعی و چند نفره برای Amie وجود دارد. اگر تیم شما از Amie استفاده می‌کند، می‌توانید عکس‌های نمایه آن‌ها را در سمت چپ ببینید و با نگه داشتن ماوس روی آواتارها، در دسترس بودن آن‌ها را بررسی کنید. همچنین راه خوبی برای دیدن اینکه آیا فردی در زمان واقعی در دسترس است یا مشغول است.

Amie به شما امکان می دهد با یک کلیک نیز به یک تماس ویدیویی آینده بپیوندید. افراد همچنین می توانند از Amie برای ارسال پیوندی با قابلیت های متعدد استفاده کنند تا دیگران بتوانند یک جلسه را رزرو کنند.

در مرحله بعد، Amie می‌خواهد با تمام ابزارها و برنامه‌هایی که قبلاً استفاده می‌کنید یکپارچه شود تا به مرکز بهره‌وری اصلی شما تبدیل شود. این شرکت ابتدا با Spotify شروع به کار کرد تا بتوانید ببینید همکارانتان به چه چیزی گوش می دهند.

اما Amie همچنین برنامه هایی برای ادغام بیشتر کسب و کار محور با محصولاتی مانند GitHub، Stripe و Typeform دارد. ایده این است که Amie در نهایت می تواند ابزارهای بیشتری را جایگزین کند.

کاربرانی که می خواهند Amie را امتحان کنند باید در لیست انتظار ثبت نام کنند. این شرکت هر هفته کاربران جدیدی را وارد بازار می کند و قصد دارد در سال ۲۰۲۳ به صورت عمومی راه اندازی شود.

در حال حاضر ۱۱ نفر برای Amie کار می کنند. این استارتاپ می‌خواهد به یک تیم ۲۰ نفره تبدیل شود. نسخه بعدی محصول، فهرست کارهای اصلاح شده خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا