استارتاپ

اپلیکیشن خبری Artifact اکنون از هوش مصنوعی برای بازنویسی عنوان یک مقاله clickbait استفاده می کند

به گزارش اپ خونه، ماه گذشته، اپلیکیشن خبری Artifact گزینه‌ای را برای کاربران معرفی کرد تا بتوانند مقاله‌ای را به‌عنوان clickbait پرچم‌گذاری کنند .

clickbait یا تله‌کلیک یک اصطلاح برای بیان محتوایی وبی است که هدف اصلی آن فریب کاربر برای کلیک و هدایت به یک صفحه وب خاص یا یک ویدئو است. تله‌کلیک‌ها معمولاً با برانگیخته کردن حس کنجکاوی عمل می‌کنند.

اکنون، اپلیکیشنی که توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تأسیس شده است، ویژگی جدیدی را راه‌اندازی کرده است تا در صورت برخورد با چنین مقاله‌ای، هوش مصنوعی یک عنوان را برای شما بازنویسی کند.

سازندگان اپلیکیشن می‌گویند که اگر کاربر عنوانی را به‌عنوان clickbait علامت‌گذاری کند، برنامه از مدل GPT-4 برای بازنویسی تیتر استفاده می‌کند.

در زمان راه‌اندازی ویژگی علامت‌گذاری تله کلیک، Artifact گفت که یک فرآیند دستی برای بررسی مقالات دارد تا پس از گزارش چندین کاربر، آنها را به‌عنوان clickbait علامت‌گذاری کند.

با به روز رسانی جدید، اگر یک مقاله توسط تیم Artifact به عنوان clickbait علامت گذاری شود، هوش مصنوعی عنوان را برای همه کاربران بازنویسی می کند.

مردم یک نماد ستاره را در کنار عنوان می بینند که نشان می دهد هوش مصنوعی آن را بازنویسی کرده است.

علاوه بر این، این استارت‌آپ در حال حاضر روی فناوری کار می‌کند تا بدون اتکا به گزارش‌دهی دستی، مقالات مربوط به تله کلیک ها را شناسایی کند.

گفته شده است که به محض اینکه این سیستم در جای خود قرار گیرد، برنامه به طور خودکار عناوین را شناسایی و بازنویسی می کند.

با این ویژگی‌ها، برنامه مسئولیت‌های ویرایشی زیادی را بر عهده می‌گیرد، از شناسایی درست مقالات کلیک تا استفاده از هوش مصنوعی برای بازنویسی سرفصل‌هایی که خودشان گمراه‌کننده نباشند.

در مصاحبه ای در ماه مارس ، Systrom اعتراف کرد که اجرای یک برنامه خبری به نوعی مستلزم اتخاذ تصمیمات سرمقاله است.

«در واقع، ساخت الگوریتم بسیار ویرایشی است. زیرا آنچه برای آموزش الگوریتم خود انتخاب می‌کنید – تابع هدف، داده‌هایی که وارد می‌کنید،  داده‌هایی که شامل نمی‌شوید – همه در قضاوت ویراستاری است. روشی که شما اهداف مختلف را می سنجید.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا