اخبار اینترنت

اپلیکیشن Threads اینستاگرام چیست؟ تمام سوالات شما پاسخ داده شد

به گزارش اپ خونه، در چند ماه گذشته، جایگزین‌های توییتر – جدید و قدیمی – مخاطبانی را پیدا کرده‌اند که مایلند یک شبکه اجتماعی جدید مبتنی بر متن را امتحان کنند.

Mastodon ، Bluesky ، Spill و T2 برخی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستند که مردم آن را امتحان می‌کنند. اکنون متا با یک راه اندازی بزرگ که به اینستاگرام گره خورده است، وارد بازی شده است.

Threads چیست؟ چگونه یک حساب کاربری ایجاد می کنید؟

Threads رقیب توئیتر مبتنی بر متن متا است . این برنامه به حساب اینستاگرام شما گره خورده است، بنابراین می توانید با استفاده از اطلاعات کاربری اینستاگرام خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

تفاوت آن با توییتر چیست؟

در حال حاضر، هیچ ردیف پولی و تبلیغاتی در برنامه وجود ندارد . با این حال، علامت تأیید شما از اینستاگرام منتقل می شود – حتی اگر برای Meta Verified پول پرداخت کرده باشید.

کاربران می توانند از شبکه اینستاگرام خود برای یافتن افرادی برای دنبال کردن استفاده کنند.

این برنامه به تازگی راه اندازی شده است، اما ویژگی های مشابه توییتر مانند ویدیوی طولانی، پیام های مستقیم و اتاق های صوتی زنده را ندارد.

چگونه از Threads استفاده می کنید؟

این پلتفرم در حال حاضر بر روی iOS و اندروید در بیش از ۱۰۰ کشور در دسترس است.

با این حال، به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی، این برنامه در حال حاضر در اتحادیه اروپا در دسترس نیست .

از آنجایی که شما از طریق حساب اینستاگرام خود وارد می شوید، می توانید تمام افرادی را که دنبال می کنید دنبال کنید. شما همچنین نام کاربری، نام و تنظیمات خود را مانند لیست بلوک وارد خواهید کرد.

این برنامه چند کاربر دارد؟

ظرف چند ساعت پس از راه اندازی، Threads از مرز ۱۰ میلیون ثبت نام عبور کرد . در عرض ۲۴ ساعت، ۳۰ میلیون ثبت نام را پشت سر گذاشت.

محدودیت های ارسال در Threads چیست؟

کاربران می توانند ۵۰۰ کاراکتر را در یک پست در برنامه ارسال کنند.

این پست از تصاویر، ویدیوها و GIF پشتیبانی می کند. یک پست Thread از حداکثر ۱۰ آیتم رسانه ای پشتیبانی می کند.

آیا می توانید از Threads در وب استفاده کنید؟

شما می توانید پست ها و نمایه های موضوع را در وب از طریق یک پیوند مشاهده کنید. با این حال، شما نمی توانید از طریق حساب کاربری خود وارد شوید و پست ایجاد کنید.

چگونه حساب Threads خود را حذف می کنید؟

می‌توانید حساب Threads خود را غیرفعال کنید، اما برای حذف کامل حساب، باید حساب اینستاگرام خود را طبق «خط‌مشی رازداری تکمیلی متا» حذف کنید.

پس از شکایت کاربران در مورد این موضوع، موسری گفت که این شرکت “به دنبال راهی برای حذف حساب Threads شما به طور جداگانه است.”

آیا Threads یک جدول زمانی دنبال کردن دارد؟

در حال حاضر ، Threads هیچ جدول زمانی ندارد که پست‌ها را فقط از حساب‌هایی که شما دنبال می‌کنید نشان دهد.

جدول زمانی خانه الگوریتمی است و ترکیبی از پست‌های حساب‌ها و افرادی است که شما دنبال می‌کنید .

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در پاسخ به یکی از کاربران گفت:

«ما پست‌ها را به‌ندرت رتبه‌بندی می‌کنیم و توصیه‌هایی (پست‌هایی از حساب‌هایی که شما آنها را دنبال نمی‌کنید) در فید نشان می‌دهیم، که به ویژه برای یک برنامه جدید مهم است قبل از اینکه افراد حساب‌های کافی را دنبال کنند.»

آیا می توانید به افراد در Thread ها پیام ارسال کنید؟

شما نمی توانید برای کاربران در برنامه پیام ارسال کنید.

موسری گفت که هدف این است که “یک صندوق ورودی دیگر ایجاد نکنیم و در عوض به مردم اجازه دهیم تا موضوعاتی را به برنامه های دیگر ارسال کنند.”

آیا Threads بخشی از fediverse است؟

در زمان راه اندازی، برنامه جدید متا از ویژگی یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز پشتیبانی نمی کند.

این بدان معناست که شما نمی توانید به داخل یا خارج از سرور مهاجرت کنید. با این حال، موسری گفت که پشتیبانی از ActivityPub در راه است .

“ما متعهد به ایجاد پشتیبانی از ActivityPub، پروتکل پشت Mastodon، در این برنامه هستیم. ما نتوانستیم آن را برای راه اندازی به پایان برسانیم، با توجه به تعدادی از پیچیدگی هایی که همراه با یک شبکه غیرمتمرکز ایجاد می شود، اما در حال آمدن است.”

“اگر می‌پرسید چرا این مهم است این است که ممکن است روزی Threads را ترک کنید. اگر چنین اتفاقی بیفتد، باید بتوانید مخاطبان خود را با خود به سرور دیگری ببرید. باز بودن می تواند این امکان را فراهم کند.”

چه ویژگی هایی در حال حاضر در Threads وجود ندارد؟

فید «دنبال کردن».
پشتیبانی از GIF
پشتیبانی کامل از نسخه وب
در حال ویرایش پست ها
ترجمه درون خطی
پشتیبانی از متن تصویر Alt تولید شده توسط کاربر
هشتگ ها
راهی برای دیدن پست های لایک شده خودتان

شیوه های جمع آوری داده Threads چیست؟

از آنجایی که از یک حساب اینستاگرام برای ورود به Threads استفاده می کنید، متا می گوید که “این بخشی از حساب اینستاگرام شما است.”

با توجه به برچسب‌های حریم خصوصی ذکر شده در فروشگاه App، کاربران قبلاً سؤالاتی در مورد جمع‌آوری داده‌های برنامه مطرح کرده‌اند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا