اخبار اینترنت

اپل قصد دارد به زودی فروشگاه‌های آجر و ملات را در هند راه‌اندازی کند، شروع به استخدام کارگران برای کارکنان مغازه‌ها می‌کند

به گزارش اپ خونه، اپل می خواهد کنترل بهتری بر نحوه فروش آیفون و سایر محصولات اپل در هند داشته باشد.

از این رو، آنها می خواهند کانال های خرده فروشی خود را ایجاد کنند. اپل به زودی اولین فروشگاه خود را در بمبئی و پس از آن دهلی نو افتتاح خواهد کرد.

اپل قبلاً اعلام کرده بود که بخش هندی آنها به زودی فروشگاه‌های رسمی و آجری را در این کشور افتتاح می‌کند.

غول فناوری مستقر در کوپرتینو اکنون شروع به استخدام افرادی برای کارمندان این فروشگاه‌ها کرده است، اگرچه هنوز این کار را انجام نداده‌اند.

فهرست‌های شغلی اخیر این شرکت، فرصت‌های جدیدی را برای ۱۲ نقش خرده‌فروشی در “مکان‌های مختلف” در سراسر کشور، از جمله رهبران فروشگاه، مدیران ارشد، کارگران Genius Bar و غیره نشان می‌دهد.

فهرست‌های موجود در وب‌سایت اپل و نمایه LinkedIn نشان می‌دهد که موقعیت‌های خالی، هم موقعیت‌های تمام وقت و هم نیمه وقت برای فروشگاه اپل وجود دارد. با این حال، هیچ نشانه ای در مورد تعداد موقعیت هایی که در دسترس هستند وجود ندارد.

در سال ۲۰۲۲، اکونومیکس تایمز این خبر را منتشر کرد که اپل قصد دارد در ابتدای سال ۲۰۲۳ فروشگاهی به مساحت ۲۲۰۰۰ فوت مربع در بمبئی افتتاح کند.

اپل برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ فروشگاه آنلاین خود را در هند در دسترس مشتریان قرار داد و تیم کوک، مدیر عامل این شرکت، اشاره هایی به ایجاد حضور فیزیکی اپل در جلسه سهامداران در همان زمان کرد.

کوک با اشاره به خرده‌فروشان شخص ثالثی که در حال حاضر آیفون‌ها را در فروشگاه‌های آجر و ملات در هند به مشتریان می‌فروشند، گفت: «نمی‌خواهم شخص دیگری این برند را برای ما اداره کند.»

اگرچه کوک و اپل قصد داشتند اولین فروشگاه خود را در سال ۲۰۲۱ در هند افتتاح کنند، اما این برنامه ها عمدتاً به دلیل همه گیری همه گیر باید به عقب کشیده می شدند.

اپل سال هاست که در تلاش است تا خطوط خرده فروشی خود را در هند ایجاد کند. برای سال‌ها، این غول فناوری مجبور بود با فروشندگان مجاز و فروشندگان شخص ثالثی که اغلب محصولات مورد تقاضای خود را احتکار می‌کردند و با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند، سر و کار داشته باشد.

علاوه بر این، اپل به دنبال گسترش ردپای خود در هند است، زیرا در حال آوردن تولید دستگاه های کلیدی از چین به هند است. اپل اولین بار در سال ۲۰۱۷ تولید آیفون را در هند آغاز کرد و تولید آیفون ۱۴ را در هفته های پس از عرضه از چین به هند انتقال داد.

اپل تلاش کرده است تا از چین دور شود، نه فقط به دلایل سیاسی، بلکه برای صرفه جویی در هزینه ها و مهمتر از آن، حفظ زنجیره تولید و عرضه. علاوه بر این، هند به عنوان یک بازار بزرگ و عملاً دست نخورده گوشی های هوشمند برای اپل ظاهر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا