» اخبار اینترنت » اپل Final Cut Pro را برای iPad 2 و Final Cut Camera منتشر کرد
Final Cut Pro
اخبار اینترنت

اپل Final Cut Pro را برای iPad 2 و Final Cut Camera منتشر کرد

تیر ۱, ۱۴۰۳ 0۰1

به گزارش اپ خونه، این شرکت اعلام کرد که اپل Final Cut Pro را برای iPad 2 و Final Cut Camera منتشر کرده است.

هر دو برنامه قبلاً در جریان رویداد iPad شرکت در ماه مه معرفی شده بودند. اپل همچنین به‌روزرسانی‌هایی را برای Final Cut Pro برای مک منتشر کرد.

نسخه آیپد با قابلیت هایی به روز شده است که برای استفاده از آیپد پرو جدید با تراشه M4 طراحی شده است . اپل می‌گوید تراشه جدید تا ۲ برابر سریع‌تر رندر را امکان‌پذیر می‌کند و تا ۴ برابر بیشتر از ProRes RAW در مقایسه با M1 پشتیبانی می‌کند.

Final Cut Pro برای iPad 2 با ویژگی جدید “Live Multicam” راه اندازی می شود که به کاربران امکان اتصال بی سیم و پیش نمایش حداکثر چهار دوربین را به طور همزمان می دهد.

کاربران با استفاده از اپلیکیشن Final Cut Camera جدید، دید کارگردان از هر دوربین را به همراه کنترل دستی تنظیمات خود خواهند داشت .

برنامه همراه جدید به کاربران امکان می دهد چندین آیفون یا آیپد را متصل کنند. Final Cut Pro به‌طور خودکار هر زاویه Live Multicam را منتقل و همگام‌سازی می‌کند تا بتوانید به‌طور یکپارچه از تولید به ویرایش بروید.

دوربین Final Cut به Live Multicam قدرت می دهد و همچنین می تواند به عنوان یک برنامه ضبط مستقل در iPhone و iPad استفاده شود. به کاربران امکان می دهد تنظیماتی مانند فوکوس دستی، سرعت شاتر، ISO، اوج گرفتن فوکوس، پوشش شبکه و موارد دیگر را تنظیم کنند.

Final Cut Pro برای iPad 2 همچنین دارای یک ویژگی بسیار درخواستی است که پشتیبانی از پروژه های خارجی است. کاربران اکنون می توانند پروژه های جدید ایجاد کنند یا پروژه موجود را بدون اشغال فضای ذخیره سازی داخلی باز کنند.

در مورد Final Cut Pro برای Mac 10.8، کاربران به ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت.

ویژگی جدید «افزایش نور و رنگ» به‌طور خودکار ویدیو را برای تصحیح رنگ تنظیم می‌کند، در حالی که «Smooth Slo-Mo» جدید فریم‌های ویدیو را برای حرکت بهتر ترکیب می‌کند.

Final Cut Pro برای iPad 2 و Final Cut Pro برای Mac 10.8 اکنون به عنوان به روز رسانی رایگان برای کاربران موجود در دسترس هستند.

برای کاربران جدید، Final Cut Pro برای iPad 2 با قیمت ۴.۹۹ دلار در ماه یا ۴۹ دلار در سال در دسترس است. Final Cut Pro برای Mac 10.8 در Mac App Store با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار موجود است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×