اخبار اینترنت

اپل iCloud.com را با ویژگی های بیشتر برای درایو، نامه و یادداشت ها اصلاح می کند

به گزارش اپ خونه، پس از انتشار به‌روزرسانی‌های iOS ، iPadOS و macOS در چند هفته گذشته، اپل یک وب‌سایت بازطراحی شده iCloud.com را با قابلیت‌های بیشتری مانند پشتیبانی از اعلان‌های مرورگر برای Mail و Calendar در رایانه شخصی، صفحه اصلی قابل شخصی‌سازی با این قابلیت برای انجام اقدامات سریع و نمایش اسلاید برای عکس ها راه‌اندازی کرد،.

اپل سال گذشته iCloud.com را با پشتیبانی از ویجت‌های نگاه سریع برای مشاهده اطلاعات برنامه‌هایی مانند Notes یا Pages دوباره طراحی کرد.

به‌روزرسانی امسال به شما امکان می‌دهد مستقیماً از صفحه اصلی اقدام کنید، مانند بارگیری یک فایل، حذف یک ایمیل یا علامت‌گذاری آن به عنوان خوانده نشده، یا علامت زدن یک کار از یادآوری‌ها.

رابط جدید iCloud.com امکان انجام اقدامات سریع را فراهم می کند

رابط جدید iCloud.com امکان انجام اقدامات سریع را فراهم می کند

iCloud جدید همچنین از اعلان‌های مرورگر در رایانه‌های شخصی برای رویدادهایی مانند ایمیل‌های iCloud یا دعوت‌نامه‌های رویداد به تقویم پشتیبانی می‌کند. به علاوه، می‌توانید پیوندهایی را به یک یادداشت در یادداشت دیگر وارد کنید – درست مانند iOS 17.

این شرکت در حال به روز رسانی تجربه iCloud Drive با یک نمای لیست جدید و راهی برای مشاهده پیش نمایش فایل قبل از دانلود فایل است. پس از انتخاب فایل، می توانید این کار را با فشار دادن کلید فاصله انجام دهید.

علاوه بر این، به‌روزرسانی کاربران را قادر می‌سازد تا یک آدرس ایمیل iCloud را مستقیماً از وب ایجاد کنند و همچنین عملیات واگرد ارسال را انجام دهند.

کاربران همچنین می توانند فایل ها و عکس ها را مستقیماً از iCloud Drive یا Photos را مستقیماً از رابط وب ضمیمه کنند.

برنامه وب Photos همچنین با پشتیبانی از Memories و نمای نمایش اسلاید ارتقا یافته است.

با توجه به تعداد انگشت شماری به روز رسانی، کاربران معمولی iCloud احتمالاً می توانند از این وب سایت iCloud به عنوان یک برنامه وب در macOS Sonoma استفاده کنند که در اوایل این هفته برای کاربران عرضه شد.

اوایل این ماه، در جریان رویداد Wonderlust، اپل همچنین دو سطح جدید iCloud+ را با فضای ذخیره سازی ۶ ترابایتی با قیمت اشتراک ماهانه ۲۹.۹۹ دلار و فضای ذخیره سازی ۱۲ ترابایتی با قیمت اشتراک ماهانه ۵۹.۹۹ دلار معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا