» موبایل » اپ استور اپل اعلام کرد که از امروز شروع به نمایش تبلیغات بیشتر می کند: گزارش
موبایل

اپ استور اپل اعلام کرد که از امروز شروع به نمایش تبلیغات بیشتر می کند: گزارش

آبان 3, 1401 2۰11

طبق گزارش، اپ استور اپل برای اولین بار نمایش تبلیغات را در بخش Today خود آغاز خواهد کرد. اپل قبلاً تبلیغاتی را در اپ استور نمایش داده است، اما از زمان معرفی هرگز این کار را در بخش Today انجام نداده است. این برگه تا به امروز، فقط محتوایی را نمایش می‌داد که از طرف تحریریه اپ استور انتخاب شده بود. تب Today اولین بخشی است که کاربران هنگام راه اندازی اپ استور در آیفون یا آیپد خود با آن استقبال می شوند.

طبق گزارش MacRumours، اپل هفته گذشته در مورد به روز رسانی به توسعه دهندگان ایمیل ارسال کرد. بر اساس این گزارش، تبلیغات نیز در بخش «شما ممکن است دوست داشته باشید» که در زیر فهرست برنامه های فردی ظاهر می شود، ظاهر می شوند. اپل گفته است که تبلیغات در همه کشورها به جز چین ظاهر می شود.

آگهی‌های جدید در هر دو ناحیه را می‌توان با پس‌زمینه آبی با نماد «تبلیغ» در داخل آن تشخیص داد و به کاربران اطلاع می‌دهد که این فهرست یک تبلیغ است. بر اساس این گزارش، اپل اعلام کرده است که نمایش تبلیغات در تب Today به توسعه دهندگان کمک می کند تا برنامه های خود را در صفحه اول اپ استور بیشتر مورد توجه قرار دهند. بخش “شما ممکن است دوست داشته باشید” نیز منطقه دیگری است که توسعه دهندگان می توانند برنامه های خود را در صفحات دیگر برنامه ها قرار داده و تبلیغ کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که چگونه این امر بر تجربه مرور یک کاربر تأثیر می گذارد. همچنین مشخص نیست که بخش «شما هم می‌پسندید» چگونه بر روابط توسعه‌دهنده تأثیر می‌گذارد، زیرا توسعه‌دهندگان باید قبل از اینکه برنامه‌های شخص دیگری در آنجا نمایش داده شوند، برنامه‌های خود را در صفحات برنامه‌شان نشان دهند، و کاربران و مشتریان بالقوه را به سمت سایرین سوق دهد. جایگزین ها به جای گزینه ای که فروشگاه App را برای دانلود باز کردند.

طبق گزارش قبلی بلومبرگ، اپل قصد دارد تبلیغات را به برنامه های شخص اول بیشتری بیاورد. بعد از App Store، این ممکن است شامل برنامه Maps باشد که شرکت مدتی است در داخل آن را آزمایش کرده است. تبلیغات مشابه آنچه قبلاً در اپ استور موجود بود، انتظار می رود در جستجو نمایش داده شوند. این مقاله همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه اپل می‌تواند به شیوه‌ای مشابه، تبلیغات را به پادکست‌ها، کتاب‌ها و Apple TV+ خود بیاورد.


اپل این هفته آی‌پد پرو (۲۰۲۲) و آی‌پد (۲۰۲۲) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون ۱۴ پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×