» اخبار اینترنت » اکنون برندهای بیشتری در حال آزمایش ویژگی فروشگاه TikTok در ایالات متحده هستند
فروش در TikTok
اخبار اینترنت

اکنون برندهای بیشتری در حال آزمایش ویژگی فروشگاه TikTok در ایالات متحده هستند

بهمن 30, 1401 1۰12

به گزارش اپ خونه، TikTok به تلاش خود برای تبدیل برنامه خود به مقصد خرید ادامه می دهد و برندهای بیشتری را برای ابتکار فروشگاه خود وارد می کند، که به شرکت ها امکان می دهد کالاهای خود را مستقیماً در برنامه با تجربه پرداخت کامل بفروشند.

TikTok در نوامبر گذشته آزمایش Shop را در ایالات متحده آغاز کرد و ما اکنون چند مارک دیگر را می شناسیم که بخشی از این مرحله آزمایش اولیه هستند.

طبق گزارشی از Ad Age ، شرکت هایی از جمله برندهای پوشاک مانند PacSun، Revolve و Willow Boutique و همچنین برند زیبایی KimChi Chic اکنون بخشی از این آزمایش خرید هستند.

کاربرانی که می‌خواهند محصولات این برندها را خریداری کنند، می‌توانند برای مشاهده کاتالوگ‌های خود، روی نماد کیف خرید در نمایه برند ضربه بزنند و بدون خروج از اپلیکیشن TikTok، فرآیند پرداخت را تکمیل کنند.

این شرکت تأیید کرد که فروشگاه TikTok در ایالات متحده هنوز در مرحله آزمایش است، همانطور که از نوامبر گذشته است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد جدول زمانی برای راه اندازی گسترده تر ارائه نکرد.

اگرچه کاربران مدت‌هاست که می‌توانند محصولات را از طریق تبلیغات در TikTok خریداری کنند، اما قبلاً برای خرید به مرورگر درون برنامه‌ای منتقل می‌شدند.

با فروشگاه TikTok، فرآیند پرداخت مستقیماً در برنامه انجام می‌شود، که باعث می‌شود تجربه بهتر و یکپارچه‌تر احساس شود. فروشگاه اینستاگرام نیز به این ترتیب کار می کند.

در خارج از ایالات متحده، فروشگاه TikTok نزدیک به یک سال است که در بازارهای منتخب از جمله اندونزی، ویتنام و سنگاپور در دسترس بوده است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که TikTok برنامه‌های خود را برای آوردن Shop به ایالات متحده و بخش‌های دیگری از اروپا پس از اینکه این سرمایه‌گذاری برای جلب توجه در بریتانیا با مشکل مواجه شد، کنار گذاشت، اما به نظر می‌رسد TikTok معتقد است با توجه به این آزمایش‌های مداوم، بازاری برای Shop در ایالات متحده وجود دارد.

فراتر از فروشگاه TikTok، این شرکت در سایر ویژگی های خرید نیز سرمایه گذاری کرده است. مارس گذشته، این برنامه با Instacart همکاری کرد تا به سازندگان غذا اجازه دهد فهرست‌های قابل خرید مرتبط با ویدیوهای دستور تهیه کنند.

بعداً در ماه ژوئن، آزمایش یک فید خرید اختصاصی را آغاز کرد که به عنوان مرکزی برای محصولات فروخته شده در فروشگاه TikTok و همچنین در بازارهای منتخب عمل می کرد.

علاوه بر این، خرید آنلاین را در بازارهای مختلف مانند بریتانیا و چندین کشور در جنوب شرقی آسیا تجربه کرد .

همانطور که TikTok به کار بر روی ویژگی‌های خرید ادامه می‌دهد، برنامه‌های رقیب آن در حال کاهش برخی از تلاش‌های تجارت الکترونیک خود هستند.

اینستاگرام در ژانویه تب shop را حذف کرد و در این ماه اعلام کرد که تلاش‌های خرید آنلاین را کنار می‌گذارد . فیس بوک همچنین ویژگی خرید آنلاین خود را در آگوست ۲۰۲۲ تعطیل کرد .

در همین حال، آمازون خرید آنلاین را در بازارهای مختلف تجربه کرد . به‌علاوه، YouTube در ماه مه گذشته ویژگی‌های خرید آنلاین جدیدی مانند اجازه دادن به دو سازنده را برای پخش جریانی با هم معرفی کرد .

با این حال، شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد این آزمایش‌ها در جهت هدایت مقادیر قابل توجهی از تجارت آنلاین در بازارهای غربی مانند آسیا هستند.

گزارش ها حاکی از آن است که در ایالات متحده، تجارت اجتماعی تنها ۵ درصد از فروش تجارت الکترونیک را تشکیل می دهد .

این می تواند به دلیل تفاوت های فرهنگی در نحوه استفاده از برنامه ها بین بازارها باشد. اما ردیابی تمام تبدیل‌های خریدی که از تأثیرپذیری برای خرید یک محصول در یک فضای اجتماعی ناشی می‌شوند نیز دشوار است.

برخی از این معاملات تجارت الکترونیک ممکن است بلافاصله با استفاده از پیوندهای مستقیم به اشتراک گذاشته شده توسط یک نام تجاری یا خالق انجام نشوند.

اما محتوای ویدیویی یا تبلیغ برند ممکن است بعد از اینکه مصرف کننده تبلیغات دیجیتال بیشتری را مشاهده کرد یا محصول را از طریق جستجو در گوگل یا آمازون یا از طریق بازدید از وب سایت خرده فروش جستجو کرد، باعث فروش در تاریخ بعدی شود.

با این حال ، عبارت « TikTok باعث شد من آن را بخرم » به دلیل توانایی برنامه ویدیویی در افزایش فروش فوری محبوب شده است. این اصطلاح اکنون ۷.۴ میلیارد بازدید در TikTok دارد و هشتگ آن ۴۲.۶ میلیارد بازدید دارد.

ویژگی‌های خرید درون‌برنامه‌ای نه تنها می‌تواند فروش بیشتری را افزایش دهد، بلکه می‌تواند آن‌ها را برای برندها و مشاغل نیز قابل ردیابی کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×