نرم افزار موبایل

اکنون تلگرام به کاربران اجازه می دهد تا حساب های شخصی را به حساب های تجاری تبدیل کنند

به گزارش اپ خونه، پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام اعلام کرد که کاربرانی که در اپلیکیشن چت دارای حساب های شخصی هستند، اکنون می توانند با پرداخت هزینه ماهانه، آنها را به حساب های تجاری تبدیل کنند.

این به کاربران این امکان را می دهد که اطلاعاتی مانند مکان و ساعات کار را فهرست کنند، که ممکن است برای کافه های کوچک و صاحبان مغازه مفید باشد.

برخی از دیگر ویژگی‌های حساب‌های تجاری شامل سازماندهی چت‌ها با برچسب‌های رنگی، استفاده از پیام‌های خوشامدگویی خودکار، و میانبرهایی برای پاسخ‌های سریع است.

دوروف در کانال خود گفت که تلگرام قصد دارد ویژگی های تجاری بیشتری را در این ماه راه اندازی کند، از جمله راهی برای ادغام چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی برای خدمات مشتریان.

حساب‌های تجاری تلگرام می‌توانند به‌طور یکپارچه چت‌بات‌ها را به‌عنوان منشی‌های نامرئی خود اضافه کنند تا به همه یا برخی چت‌ها پاسخ دهند.

با هوش مصنوعی، این ربات‌های گفتگو می‌توانند اتوماسیون خدمات مشتری را به سطح کاملا جدیدی برسانند.

تلگرام در تلاش است تا با این ویژگی های جدید با واتس اپ بیزینس که سال گذشته از مرز ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرد، رقابت کند.

با این حال، یک تفاوت عمده این است که تلگرام برای استفاده از ویژگی های تجاری هزینه اشتراک می گیرد، در حالی که واتس اپ برای درآمدزایی به نوع مکالمات و فراوانی چت ها متکی است.

واتس‌اپ متعلق به متا سال گذشته بسیاری از ویژگی‌های تجاری را معرفی کرد، از جمله پیام‌های مشتری شخصی و جریان‌ها برای تکمیل تراکنش‌های تجارت الکترونیک بدون خروج از برنامه .

در دو سال گذشته، تلگرام بر افزایش کسب و کار خود از طریق اشتراک های ممتاز ، کیف پول رمزنگاری خودسرانه و حراج نام های کاربری ممتاز تمرکز کرده است .

این برنامه چت که بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی پلت فرم تبلیغاتی خود در این ماه با برنامه اشتراک درآمد برای کانال ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا