اخبار اینترنت

اکنون می توانید موسیقی را در یادداشت های اینستاگرام به اشتراک بگذارید، به علاوه ترجمه ها را مشاهده کنید

به گزارش اپ خونه، Instagram Notes اولین مجموعه از ویژگی های جدید خود را پس از راه اندازی عمومی در دسامبر ۲۰۲۲ دریافت می کند .

در حال حاضر، یادداشت‌های اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهند تا پیام وضعیتی را که برای دوستان نزدیک یا افراد متقابل آنها در بالای صندوق پستی آنها ظاهر می‌شود، بگذارند.

بر اساس پستی که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا از طریق کانال پخش اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، با به روز رسانی ، Notes از موسیقی و ترجمه نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیش از این، یادداشت‌های کاربران فقط می‌توانست شامل متن و شکلک باشد، اما اکنون می‌توانند یک کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای از یک آهنگ را به‌عنوان راه دیگری برای بیان خود به اشتراک بگذارند.

انتظار این است که مردم بتوانند از نت های موسیقی جدید برای به اشتراک گذاشتن حالات، احساسات یا آهنگ مورد علاقه خود که اخیراً به آن گوش داده اند استفاده کنند.

علاوه بر کلیپ به اشتراک گذاشته شده، کاربران می توانند در صورت تمایل، یک عنوان به یادداشت موسیقی اضافه کنند تا افکار خود را نیز به اشتراک بگذارند.

این شرکت می گوید که کلیپ های آهنگ در تمام بازارهای سراسر جهان که اینستاگرام دارای حقوق مجوز موسیقی است، پشتیبانی خواهد شد.

ویژگی جدید دیگری که با به‌روزرسانی ارائه می‌شود، Notes Translations است.

این ویژگی به سادگی به کاربران این امکان را می دهد که روی پیوند «مشاهده ترجمه» در زیر یادداشت به زبانی دیگر ضربه بزنند تا آن را به زبان خودشان ترجمه کنند.

اینستاگرام در حال حاضر از ترجمه‌ها در سایر بخش‌های برنامه‌اش، مانند توضیحات پست، نظرات، و reelss پشتیبانی می‌کند، بنابراین این کار به سادگی همان قابلیت را در Instagram Notes نیز در دسترس قرار می‌دهد.

در طول آزمایش Notes قبل از عرضه آن در اواخر سال گذشته، متا گفت که کاربران از داشتن راهی برای شروع گفتگو با دوستان به روشی دلپذیر استقبال می کنند و مشابه آنچه توییتر از کاربران می خواهد تا «چه اتفاقی می افتد؟» را به اشتراک بگذارند.

در برنامه خود، Instagram Notes از کاربران می‌خواهد «یک فکر را به اشتراک بگذارند…» سپس کاربران می‌توانند یادداشتی با حداکثر ۶۰ کاراکتر متن یا ایموجی تایپ کنند که به مدت ۲۴ ساعت در بالای صندوق ورودی دوستان ظاهر می‌شود. سپس پاسخ‌ها به یادداشت‌ها از طریق DM (پیام‌های مستقیم) وارد می‌شوند.

اگرچه کمی تحت رادار، با توجه به عدم پذیرش در میان گروه‌های دوستان خاص، Instagram Notes به شرکت اجازه می‌دهد تا پیش از راه‌اندازی شبیه‌سازی توییتر خود، که اکنون در حال توسعه فعال است، به‌روزرسانی‌های مبتنی بر متن را آزمایش کند .

نیویورک تایمز سال گذشته گزارش داد که اینستاگرام استفاده از Notes را به عنوان یک رقیب توییتر در نظر گرفته بود .

اما اکنون که اپلیکیشن اجتماعی مستقل و غیرمتمرکز اینستاگرام مانند توییتر در حال پیش‌نمایش برای کارمندان شرکت است، مشخص نیست که راه‌اندازی آتی آن در نهایت چه تاثیری بر پذیرش کاربر یا سرمایه‌گذاری شرکت در ویژگی کمتر برجسته Instagram Notes خواهد داشت.

ویژگی های جدید از امروز در سراسر پایگاه نصب جهانی اینستاگرام شروع به کار خواهند کرد، اما ممکن است فوراً آنها را نبینید، زیرا عرضه در مقیاس بزرگ ممکن است زمان بر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا