اخبار اینترنت

اکنون می توانید کارت های اعتباری یا نقدی PayPal و Venmo را به کیف پول اپل خود اضافه کنید

به گزارش اپ خونه، PayPal اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند کارت های اعتباری یا نقدی PayPal و Venmo خود را به کیف پول اپل خود اضافه کنند.

با این ادغام جدید، اکنون می‌توانید با استفاده از Apple Pay پرداخت‌های خود را در فروشگاه، آنلاین یا در برنامه‌ها انجام دهید. این شرکت خاطرنشان می کند که کاربران همچنان به بازپرداخت نقدی و پاداش خود ادامه می دهند.

می‌توانید با باز کردن برنامه Apple Wallet و انتخاب گزینه «افزودن کارت بدهی یا اعتباری»(add debit or credit card) شروع به کار کنید. در مرحله بعد، می توانید کارت اعتباری یا نقدی PayPal یا Venmo خود را اسکن کنید یا جزئیات کارت را به صورت دستی وارد کنید.

در حال حاضر، شما باید کارت های خود را از طریق برنامه کیف پول اپل اضافه کنید، اما PayPal خاطرنشان می کند که کاربران می توانند این کار را مستقیماً در برنامه های PayPal یا Venmo در ماه های آینده انجام دهند.

این شرکت همچنین می‌گوید که کاربران می‌توانند در ماه‌های آینده از کارت بدهی تجاری PayPal با Apple Pay استفاده کنند.

هنگامی که کارتی را اضافه کردید، می توانید با استفاده از Apple Pay یک خرید در فروشگاه انجام دهید، که با دوبار کلیک کردن روی دکمه کناری، احراز هویت با Face ID یا Touch ID، و سپس نگه داشتن iPhone یا Apple Watch در نزدیکی خواننده هنگام خرید آنلاین یا درون برنامه ای، باید به صفحه پرداخت مراجعه کرده و روی دکمه Apple Pay ضربه بزنید.

ادغام جدید دو هفته پس از اعلام PayPal انجام می شود که PYUSD، استیبل کوین آن برای پرداخت ها و نقل و انتقالات، اکنون در Venmo در دسترس است.

PYUSD، که ماه گذشته راه اندازی شد ، توسط شرکت Paxos Trust منتشر شد و توسط سپرده های دلاری، خزانه های کوتاه مدت ایالات متحده و معادل های نقدی مشابه پشتیبانی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا