ایلان ماسک اعتراف می کند که توییتر تبلیغات بسیار زیادی دارد و می گوید اصلاح در راه است
به گزارش اپ خونه، ایلان ماسک به تغییر اوضاع با سرعتی سرسامآور در توییتر ادامه میدهد و روز شنبه به نظر میرسید که مدیرعامل هنوز (حدس میزنم او هنوز کسی را که مایل به تصدی مسئولیت باشد پیدا نکرده باشد؟) به شکایات کاربران مبنی بر بدتر شدن تبلیغات در این پلتفرم رسیدگی کرده است.
ماسک گفت که این شبکه اجتماعی برای رسیدگی به آنچه که او اذعان داشت فرکانس بیش از حد تبلیغات نمایش داده شده در توییتر و همچنین خود تبلیغات فضای زیادی را اشغال می کند، اقداماتی را انجام خواهد داد.
در نهایت، ماسک تکرار کرد که یک ردیف اشتراک جدید و با قیمت بالاتر نیز وجود خواهد داشت که به طور کامل تبلیغات را حذف می کند.
گزینه ای برای پرداخت هزینه برای خلاص شدن از شر تبلیغات، چیزی بوده است که کاربران توییتر حداقل از زمان معرفی اشتراک پولی اولیه توییتر ابراز تمایل کرده اند، که تعدادی از ویژگی ها را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما هیچ کاری برای تغییر نرخ انجام نمی دهد.
آنها تبلیغات را در سایت دیدند. ماسک قبلاً گفته بود که در اواسط دسامبر سال گذشته یک اشتراک سطح بالاتر کاملاً بدون آگهی در سال ۲۰۲۳ وجود خواهد داشت. در آن زمان، ماسک همچنین گفت که مشترکین آبی با نرخ موجود نیمی از تبلیغات کاربران رایگان را خواهند دید.
تبلیغات در توییتر بسیار زیاد و بسیار بزرگ هستند. اقداماتی برای رسیدگی به هر دو در هفته های آینده انجام شود.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 21 ژانویه ۲۰۲۳
تصدیق ماسک از وضعیت متأسفانه تبلیغات در توییتر درست پس از آن صورت می گیرد که او بر مرگ پشتیبانی شبکه از مشتریان شخص ثالث نظارت داشت.
توییتر از هفته گذشته دسترسی به API را برای آن دسته از مشتریان قطع کرد، با لغو ناگهانی دسترسی برای بزرگترین کلاینتها، از جمله Tweetbot و Twitterific، و سپس دستورالعملهای توسعهدهنده خود را در اوایل این هفته بهروزرسانی کرد تا دسترسی همه این کلاینتها را به طور کامل قطع کند.