» فناوری اطلاعات » ایمنی سفر با فناوری: برنامه‌ها و گجت هایی که از شما محافظت می‌کنند
گجت
فناوری اطلاعات

ایمنی سفر با فناوری: برنامه‌ها و گجت هایی که از شما محافظت می‌کنند

تیر ۴, ۱۴۰۳ 0۰1

به گزارش اپ خونه، کاوش در دنیای اطرافمان سرگرم کننده است. سفر ما را در معرض جنگل و دریا، فرهنگ، غذاهای جدید و غیره قرار می دهد. با این حال، مجموعه ای از خطرات خود را به همراه دارد.

بنابراین، اطمینان از حداکثر ایمنی در زمان سفر لازم است. ایمنی به اشکال مختلف – ایمنی خود، وسایل شما، محیط اطراف و غیره وجود دارد.

بنابراین، این مقاله شما را با چند اپلیکیشن و گجت منحصربفرد برای امنیت سفرتان آشنا می کند.

۱.Personal Safety (اندروید)

این برنامه با ویژگی‌هایی مانند تماس اضطراری، اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و غیره، ایمنی را به معنای واقعی نشان می‌دهد.

Health and Emergency Details

Turn on Crisis Alerts

Image 8 3

این برنامه معمولاً به طور خودکار در دستگاه اندروید شما بارگیری می شود اما اگر قبلاً دانلود نشده است – آن را دانلود کنید .

۲. NewsBreak (iOS)

مهم است که از اتفاقات کنونی در مناطقی که به آن سفر می کنید و اطراف آن آگاه باشید. NewsBreak یک برنامه است که نه تنها اخباری را که ممکن است برای شما مهم باشد، بلکه حتی گزارش های جرم و جنایت یک منطقه را جمع آوری می کند.

News Around YouLearn About Crime
این برنامه تقسیم دقیقی از انواع جنایاتی که در یک منطقه اتفاق می افتد را ارائه می دهد. به عنوان مثال، اگر یک زن تنها در تعطیلات هستید، داده های جرایم مربوط به زنان گذشته باید به شما کمک کند تا بهتر برنامه ریزی کنید.

۳. Smart Traveler (اندروید و iOS)

Smart Traveler یک برنامه توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده است که به ویژه برای شهروندان خود که به خارج از کشور سفر می کنند در نظر گرفته شده است.

مشاوره سفر صادر شده توسط وزارت دارایی است. این مناطق را به ۴ سطح خطر تقسیم می کند تا شما را وادار کند در برنامه های سفر خود تجدید نظر کنید.

Risk Levels
این برنامه به شما درک درستی از قوانین محلی منطقه ای که می خواهید به آن سفر کنید، اطلاعات سفارتخانه های ایالات متحده، شرایط ویزا و سایر اطلاعات ضروری برای سفر به خارج از کشور را به شما می دهد.

بهترین بخش این است که می توانید آزادانه در برنامه STEP ثبت نام کنید تا در سفارت یا کنسولگری محلی ایالات متحده ثبت نام کنید.

این ها برنامه های مناسب برای سفر شما بودند و در ادامه چند گجت را معرفی می کنیم:

۱. Apple AirTag

آیا شما از گم شدن چمدانتان در سفر می ترسید؟ خوب، AirTags برای نجات چمدان یا کیف شماست.

می توانید از Apple AirTag به طور دقیق برای پیدا کردن محل کیف خود در زمانی که نزدیک کیف هستید، استفاده کنید.

بهترین بخش در مورد AirTags این است که کوچک و مفید هستند. بنابراین فضای کیف شما را اشغال نمی کند. توجه داشته باشید که برای استفاده از AirTag باید آیفون داشته باشید. اگر دستگاه اندرویدی دارید، Samsung SmartTag 2 را بررسی کنید .

۲. Garmin InReach Mini

پیاده روی طولانی می تواند شما را در معرض شرایط اضطراری مختلف قرار دهد. خوشبختانه، با Garmin InReach Mini، می توانید SOS را فعال کنید و از طریق بلوتوث پیام ارسال و دریافت کنید.

جالب اینجاست که پیام ها با مختصات عرضی و طولی ارسال می شوند. خدای ناکرده، اگر یک موقعیت اضطراری وجود داشته باشد – تیم امداد می تواند به سرعت برسد.

توجه داشته باشید که فقط خرید دستگاه کافی نیست. شما باید با پرداخت هزینه در برنامه های Garmin مشترک شوید. مزایا و معایب را بسنجید – ببینید آیا می خواهید ایمنی را در اولویت قرار دهید یا مسیر اقتصادی را طی کنید.

۳. Redtiger جلو و عقب Dash cam

Dash cam ها مانند یک جفت چشم اضافی هستند. در صورت بروز حادثه، همیشه می توانید فیلم های دوربین جلو و عقب را بازیابی کنید تا علت آن را مشخص کنید.

همچنین شما مدرکی خواهید داشت که در صورت وجود هر موردی از سهل انگاری رانندگی علیه شما، به مقامات نشان دهید. این فیلم می تواند به شما کمک کند تا بهتر بیمه نامه بگیرید.

در عین حال، اگر قصد دارید بیشتر در ساعات کم نور سفر کنید، ویژگی دید در شب نیز به چشم می خورد. البته، جدا از موارد اضطراری – می‌توانید جاده‌های دیدنی را در طول سفر خود برای خاطره‌سازی ضبط کنید.

۴. برش کمربند و پنجره شکن خودرو Luxtude 

سفرهای جاده ای سرگرم کننده است. با این حال، همیشه احتمال تصادفات جاده ای وجود دارد. در حالی که کمربندهای ایمنی بیشتر اوقات به کمک ما می آیند، ممکن است در موقعیتی نباشید که آنها را باز کنید، یا ممکن است به دلیل تصادف دچار گیرکردن شوند.

در چنین مواردی، یک برش تسمه – مانند مدل Luxtude – مفید است. چاقوی تیز کمربند را پاره می کند تا شما را آزاد کند.

و این پایان داستان نیست. پنجره شکن هم دارد. بنابراین، اگر به طور تصادفی وسایل خود را در داخل قفل کردید، کلید خود را گم کردید یا پس از تصادف نتوانستید درها را باز کنید – این ابزار به کمک شما می آید که به نظر کاملا ضروری است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند سفر ایمن تری داشته باشید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×