اخبار اینترنت

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد موسیقی را به کاروسل های عکس اضافه کنید

به گزارش اپ خونه، اینستاگرام اعلام کرد که به کاربران اجازه می دهد موسیقی را به کاروسل های عکس خود اضافه کنند تا بتوانند ذائقه موسیقی خود را نشان دهند.

این شرکت با ستاره پاپ اولیویا رودریگو، که این ویژگی را در حساب کاربری خود با کاروسل عکس همراه با تک آهنگ جدیدش “ایده بد درست است؟” نشان داد، همکاری کرده است.

این ویژگی جدید به دنبال یک پیشنهاد دیگر مرتبط با موسیقی در ماه ژوئن است، زمانی که شبکه اجتماعی راهی را ارائه کرد که به مردم اجازه می‌دهد کلیپ آهنگی را که در حال گوش دادن به آن هستند از طریق Instagram Notes به اشتراک بگذارند .

اینستاگرام همچنین راهی را برای افراد بیشتری برای همکاری در یک پست یا یک Reel راه‌اندازی می‌کند.

این شرکت گفت که کاربران اکنون می توانند حداکثر سه دوست را به عنوان نویسنده مشترک دعوت کنند. اضافه کرد که پست یا Reel با چندین همکار به هر یک از مخاطبان آنها خواهد رسید.

این شبکه اجتماعی برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ پس از یک آزمایش جهانی در مقیاس کوچک، ویژگی “Collabs” را راه اندازی کرد .

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد تا سه همکار را در پست خود اضافه کنید

اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد تا حداکثر سه همکار را به اعتبار تصویر پست خود اضافه کنید 

علاوه بر این، این شبکه اجتماعی ویژگی استیکر «افزودن شما» را که برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد، به روز کرد تا اکنون کاربران را به شرکت در یک چالش یا هشتگ ترغیب کند.

با این کار، سازندگان می توانند برخی از Reel ها را از طرفداران خود برجسته کنند. سایر کاربران می‌توانند آن Reel ها را – که با برچسب «انتخاب سازنده» مشخص شده‌اند – وقتی روی برچسب‌های «افزودن شما» سازنده ضربه بزنند، ببینند.

کاربران همچنین متنی را در بالای صفحه «افزودن شما» مشاهده خواهند کرد که به این مضمون می‌گوید: «یک Reel با این فرمان ایجاد کنید تا فرصتی برای انتخاب به‌عنوان انتخاب سازنده داشته باشید».

این شرکت خاطرنشان می کند که سازندگان می توانند حداکثر ده Reel مربوط به آن برچسب خاص را انتخاب کنند. کاربرانی که پست‌هایشان توسط سازندگان انتخاب شده‌اند، اعلان دریافت خواهند کرد.

سازندگان اینستاگرام اکنون می توانند حلقه های ساخته شده توسط طرفداران خود را از طریق استیکر "For You" برجسته کنند

سازندگان اینستاگرام اکنون می توانند Reel های ساخته شده توسط طرفداران خود را از طریق استیکر “For You” برجسته کنند

متا چیزهای مختلفی را امتحان کرده است تا مردم را بیشتر با Reels درگیر کند. مارک زاکربرگ ماه گذشته در جریان فراخوان درآمد سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ شرکت Reels به ۲۰۰ میلیارد بازی روزانه دست یافته است و از نرخ درآمد ۱۰ میلیارد دلاری عبور کرده است .

این شرکت در تلاش است تا مصرف رسانه در اینستاگرام را نیز تغییر دهد. سال گذشته تمرکز این شبکه اجتماعی بیشتر بر روی ویدئو بود.

در ماه ژوئن، اعلام کرد: «پست‌های ویدیویی اکنون به‌صورت Reels به اشتراک گذاشته می‌شوند».

پس از واکنش شدید کاربرانی مانند کیم کارداشیان و کایلی جنر، آدام موسری، رئیس اینستاگرام در یک ویدیوی Reel گفت : «ما به حمایت از عکس‌ها ادامه خواهیم داد. این بخشی از میراث ماست.»

با این حال، اینستاگرام برای مدت طولانی از تصویر «برنامه اشتراک‌گذاری عکس» خود دور شده است . آخرین اقدام برای گنجاندن موسیقی با عکس، راه دیگری برای شرکت برای آزمایش پست های چند رسانه ای است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا