نرم افزار موبایل

اینستاگرام اکنون به هر کسی اجازه می دهد تا Reels عمومی را دانلود کند

به گزارش اپ خونه، آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که این برنامه اکنون به همه کاربران در سراسر جهان اجازه می دهد تا Reels عمومی را در دستگاه های خود دانلود کنند.

قبل از این عرضه، فقط می‌توانید Reels را در برنامه اینستاگرام ذخیره کنید تا بعداً آن‌ها را مشاهده کنید.

موسری در کانال پخش خود در اینستاگرام گفت که Reels دانلود شده دارای واترمارک اینستاگرام با نام حساب خواهد بود – درست مانند آنچه در TikTok می بینید.

کاربران می توانند بر روی دکمه اشتراک گذاری ضربه زده و گزینه دانلود را برای ذخیره یک Reels انتخاب کنند.

حساب‌ها این قابلیت را خواهند داشت که دانلود را برای Reels خود خاموش کنند. می‌توانید از طریق Settings > Privacy > Reels and Remix گزینه دانلود را غیرفعال کنید و روی دکمه «Allow people to downloads your Reels» ضربه بزنید.

قابل ذکر است، اگر یک Reel را دانلود می کنید که از یک کلیپ صوتی مجاز جدا استفاده می کند، ویدیوی دانلود شده هیچ صوتی نخواهد داشت. فقط Reels با آهنگ های صوتی اصلی در کلیپ دانلود شده صدا خواهند داشت.

این شرکت اجازه دانلود Reels را برای کاربران مستقر در ایالات متحده در ماه ژوئن آغاز کرد و اکنون این قابلیت را برای کاربران در سراسر جهان عرضه می کند.

در سال ۲۰۲۱، اینستاگرام توصیه کلیپ هایی با واترمارک TikTok (یا هر واترمارک دیگری) را متوقف کرد.

در آگوست ۲۰۲۲، یوتیوب شروع به تعبیه واترمارک مبتنی بر لوگو در Shorts دانلود شده – محصول ویدیوی کوتاه این شرکت – کرد تا از اشتراک گذاری بین پلتفرم جلوگیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا