» اخبار اینترنت » اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می دهد تا چندین آهنگ صوتی را به Reels اضافه کنند
اینستا2
اخبار اینترنت

اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می دهد تا چندین آهنگ صوتی را به Reels اضافه کنند

تیر ۳۱, ۱۴۰۳ 1۰4

به گزارش اپ خونه، اینستاگرام به تازگی اعلام کرده است که به کاربران این امکان را می دهد تا چندین آهنگ صوتی را در سراسر جهان به Reels خود اضافه کنند.

این شرکت خاطرنشان کرد که کاربران می توانند حداکثر ۲۰ آهنگ را در یک Reel اضافه کنند.

برای افزودن یک آهنگ جدید به ویدیوی خود، روی گزینه «Add to mix» در ویرایشگر Reel ضربه بزنید. هنگامی که آهنگ‌ها را اضافه کردید، می‌توانید آن‌ها را طوری کوتاه کنید که فقط بخشی از صدای مورد نظرتان را شامل شود.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «راه‌اندازی میکس صدا در Reels به سازندگان انعطاف‌پذیری خلاقانه گسترده‌تری را می‌دهد و توانایی همسوسازی بصری صدا را با عناصری مانند متن، استیکر ها و کلیپ‌ها برای بیان خلاقیت خود به گونه‌ای که برای آنها و مخاطبانشان مناسب باشد، می‌دهد.»

اینستاگرام تراک ترکیبی کلی را به سازنده نسبت می دهد تا آنها بتوانند از طرفداران خود بخواهند از ترکیب منحصر به فرد استفاده مجدد کنند.

این ویژگی نیاز سازندگان را به استفاده از ویرایشگر دیگری برای ترکیب چندین آهنگ در یک آهنگ و سپس اعمال آن بر روی کلیپ های خود برطرف می کند.

اوایل این ماه، آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت که این پلتفرم بر روی ویدیوهای طولانی تمرکز نمی کند و بیشتر بر روی ارسال ویدیوهای کوتاه توسط کاربران برای یکدیگر تمرکز می کند.

موسری در یک Reel اینستاگرام گفت:

«به نظر می رسد که ویدیوی طولانی مدت کمتر با مشاغل دیگر همزیستی دارد. اگر یک ویدیوی ۱۰ یا ۲۰ دقیقه‌ای تماشا کنید، محتوای کمتری از دوستان می‌بینید، کمتر با دوستان خود ارتباط برقرار می‌کنید و در واقع کمتر آن محتوا یا آن ویدیو را برای دوستتان ارسال می‌کنید. »

“بنابراین ما دنبال آن کسب و کار نخواهیم بود زیرا این بخشی از هویت اصلی ما است که مردم را با دوستان مرتبط کنیم، و نمی‌خواهیم با دنبال کردن ویدیوهای طولانی مدت آن را تضعیف کنیم. ما می‌دانیم که ویدیوی کوتاه همیشه این کار را نمی‌کند، اما می‌تواند.»

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×