اخبار اینترنت

اینستاگرام بازار خود را به ۱۰ کشور جدید گسترش می دهد

به گزارش اپ خونه، اینستاگرام اعلام کرد که بازار سازندگان خود را به ۱۰ کشور جدید گسترش می‌دهد – این بازار برای تقویت همکاری، برندها را با سازندگان مرتبط می‌کند.

مناطق جدید شامل کره جنوبی، آلمان، هلند، فرانسه، اسپانیا، اسرائیل، ترکیه، مکزیک، آرژانتین و اندونزی است.

متا برای اولین بار این بازار را برای تسهیل مشارکت های پولی در ایالات متحده برای کاربران منتخب در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد و بعداً هزاران سازنده و برند را اضافه کرد.

در ماه فوریه، این شرکت این ویژگی را در هشت بازار جدید ، از جمله کانادا، استرالیا، نیوزیلند، بریتانیا، ژاپن، هند و برزیل راه‌اندازی کرد.

در حالی که سازندگان در چین نمی توانند به اینستاگرام دسترسی داشته باشند، متا به برندهای چینی اجازه می دهد تا با سازندگان در مناطقی که بازار در دسترس است ارتباط برقرار کنند.

برای ملحق شدن به این برنامه، سازندگان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند، یک حساب کاربری حرفه ای داشته باشند و الزامات شبکه اجتماعی مانند داشتن دنبال کننده قابل توجه را برآورده کنند.

متا تعداد فالوورهایی را که برای رعایت آن معیارها نیاز دارید مشخص نمی کند.

کمپین برند اینستاگرام

هنگامی که یک سازنده حرفه ای به برنامه ملحق می شود، می تواند موضوعات مورد علاقه و مارک های مرتبط را مشخص کند تا توسط شرکت ها کشف شود. سازندگان می‌توانند از طریق صندوق ورودی «پیام‌های مشارکت» به علاقه‌های ورودی برای همکاری نگاه کنند.

سایر شبکه های اجتماعی نیز مانند اسنپ ، یوتیوب و تیک تاک تلاش های خود را برای ایجاد ارتباط بین برندها و سازندگان گسترش داده اند.

اوایل این ماه، اپلیکیشن ویرایش عکس VSCO نیز بازاری را برای برندها راه‌اندازی کرد تا عکاسان حرفه‌ای را کشف کنند.

استارت‌آپ‌های دیگری مانند Catch+Release با پشتیبانی Accel و Agentio که توسط Craft Ventures و AlleyCorp پشتیبانی می‌شود، سعی کرده‌اند تعاملات برند/خالق را رسمی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا