اخبار اینترنت

اینستاگرام بالاخره قابلیتی را آزمایش می‌کند که به شما امکان می‌دهد رسید خواندن برای DM را غیرفعال کنید

به گزارش اپ خونه، اینستاگرام بالاخره در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد رسید خواندن پیام‌های DM اینستاگرام را خاموش کنند. به این ترتیب، حتی اگر پیام شخصی را خوانده باشید، آنها برچسب “seen” را در زیر پیام نمی بینند.

هر دو مارک زاکربرگ و آدام موسری این ویژگی را در کانال های پخش خود اعلام کردند.

«ما بازخورد شما را شنیدیم و شروع به آزمایش ویژگی جدیدی کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد رسیدهای خواندن را در DM خود خاموش کنید. به‌زودی، مردم می‌توانند انتخاب کنند که چه زمانی به دیگران اجازه دهند وقتی پیام‌هایشان را خوانده‌اند ببینند.»

رئیس اینستاگرام یک اسکرین شات از منوی حریم خصوصی و ایمنی برای پیام های مستقیم منتشر کرد. شما می توانید با ضربه زدن بر روی نام نمایه زیر یک چت به این منو دسترسی داشته باشید.

اگر کاربران بخشی از آزمایش باشند، در بخش «چه کسی می‌تواند فعالیت شما را ببیند» کلیدی برای خاموش کردن رسیدهای خوانده شده مشاهده می‌کند.

Instagram read receipts

متا مشخص نکرد که شرکت در چه ظرفیتی این ویژگی ها را آزمایش می کند و چه زمانی برای همه کاربران عرضه می شود.

با توجه به اینکه یکی دیگر از اپلیکیشن‌های متا که واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴ قابلیت غیرفعال کردن رسیدهای خواندن را ارائه کرد، اینستاگرام واقعاً در انتشار این ویژگی تاخیر داشت .

این شرکت همچنین قصد دارد پس از اتمام عرضه این ویژگی برای Messenger، حفاظت رمزگذاری پیش‌فرض end-to-end را برای پیام‌های ارسالی اینستاگرام اجرا کند.

در ماه آگوست، متا گفت که این شرکت قصد دارد تا پایان سال کار روی فعال کردن رمزگذاری end-to-end به طور پیش‌فرض در Messenger به پایان برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا