اخبار اینترنت

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد پست‌های فید را فقط با دوستان نزدیک به اشتراک بگذارید(قابلیت close friends در پست ها)

به گزارش اپ خونه، کاربران اینستاگرام مدتی است که از ماهیت غیرشخصی این شبکه اجتماعی شکایت دارند که عمدتاً به دلیل فید الگوریتمی آن است.

این شرکت سعی کرده است راه های بیشتری را برای کاربران به اشتراک بگذارد تا محتوا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برای این منظور، اینستاگرام اکنون در حال آزمایش قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد پست‌های فید را فقط با گروه «close friends » خود به اشتراک بگذارید.

این شرکت تایید کرد که در حال آزمایش این ویژگی در چند کشور است، اما مشخص نکرد کدام یک کشورها را شامل می شود.

یکی از سخنگویان متا در بیانیه‌ای گفت:

“ما در حال آزمایش توانایی افراد در کشورهای منتخب برای اشتراک‌گذاری پست‌های فید با دوستان نزدیک خود هستیم. ما همیشه در حال بررسی راه‌های جدیدی برای جامعه‌مان برای ابراز وجود و ارتباط در اینستاگرام هستیم.”

اگر اشتراک‌گذاری پست‌های فید با دوستان به‌طور گسترده در دسترس قرار گیرد، می‌تواند نیاز کاربران به داشتن حساب «finsta» (با نام مستعار حساب جایگزین برای دوستان) را کاهش دهد.

در سال ۲۰۱۸، این شبکه اجتماعی در سطح جهانی قابلیتی را برای به اشتراک گذاشتن استوری ها با لیست خصوصی « close friends » راه اندازی کرد.

سال بعد، این شرکت سعی کرد از طریق برنامه‌ای به نام Threads (نه شبکه اجتماعی راه‌اندازی شده در ماه ژوئیه ) در ایده چت گروهی با حلقه “close friends ” اینستاگرام افراط کند .

با این حال، برنامه چت گروهی Threads در سال ۲۰۲۱ بسته شد تا روی تجربه بهتر پیام مستقیم متمرکز شود.

دسامبر گذشته، اینستاگرام Notes را راه‌اندازی کرد، راهی برای اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌های متنی با دوستان . در چند ماه گذشته، این شرکت ویژگی هایی مانند اشتراک گذاری موسیقی، ترجمه و اشتراک گذاری موقعیت مکانی را برای Notes معرفی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا