اخبار اینترنت

اینستاگرام در حال راه اندازی اشتراک سازنده در استرالیا، کانادا، بریتانیا و غیره است

به گزارش اپ خونه، متا اعلام کرد که اشتراک اینستاگرام را برای همه سازندگان واجد شرایط در استرالیا، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، اسپانیا و بریتانیا طی چند هفته آینده منتشر خواهد کرد.

این گسترش زمانی صورت می‌گیرد که متا برای اولین بار اشتراک‌های اینستاگرام را در ژانویه ۲۰۲۲ در ایالات متحده راه‌اندازی کرد .

اشتراک‌های اینستاگرام به سازندگان اجازه می‌دهند تا به دنبال‌کنندگان خود دسترسی پولی به پست‌های انحصاری، ویدیوهای زنده، استوری‌ها، reels، نکات برجسته و موارد دیگر را ارائه دهند.

مشترکین همچنین یک نشان ویژه دریافت می کنند که به آنها کمک می کند در بخش نظرات و صندوق ورودی سازندگان برجسته شوند.

برای واجد شرایط بودن برای اشتراک اینستاگرام، سازندگان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و بیش از ۱۰۰۰۰ دنبال کننده داشته باشند.

سازندگان می توانند قیمت ماهانه مورد نظر خود را برای محتوای انحصاری تعیین کنند. هشت امتیاز قیمت برای انتخاب وجود دارد، از ۰.۹۹ دلار در ماه شروع می شود تا ۹۹.۹۹ دلار در ماه، بسته به اینکه سازنده چقدر ارزش محتوای خود را باور دارد.

ایده پشت اشتراک ها این است که به سازندگان فرصتی برای کسب درآمد ماهانه تکراری بر اساس حمایت طرفدارانشان داده شود. متا قصد دارد در ماه‌های آینده به دسترسی به اشتراک‌های اینستاگرام در سطح جهانی ادامه دهد.

متا در یک پست وبلاگی نوشت:

«با اشتراک‌های اینستاگرام، می‌توانید ارتباطات عمیق‌تری با بیشترین فالوورهای خود ایجاد کنید و درآمد ماهیانه تکراری خود را با دسترسی مشترکین به محتوا و مزایای انحصاری افزایش دهید، همه در همان پلتفرمی که قبلاً با آن‌ها در تعامل بوده‌اید . »

« ما به سرمایه‌گذاری در ابزارهایی که به سازندگان کمک می‌کند تا درآمد کسب کنند ادامه خواهیم داد و در ماه‌های آینده به‌روزرسانی‌های بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.»

متا برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ اشتراک در فیس بوک را قبل از ارائه این پیشنهاد به اینستاگرام راه اندازی کرد.

اشتراک در فیس بوک برای صفحات در آرژانتین، استرالیا، اتریش، بلژیک، بولیوی، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، دانمارک، اکوادور، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، مالزی، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرو، اسپانیا، پرتغال جنوبی، فیلیپین، پرو، جنوب آفریقا، تایلند، پرتغال، جنوب آفریقا، تایلند امارات متحده عربی، انگلستان و ایالات متحده بود.

اینستاگرام تنها پلتفرم رسانه اجتماعی نیست که به سازندگان این امکان را می دهد که برای محتوای انحصاری از طرفداران هزینه بگیرند.

در اوایل سال جاری، TikTok یک ویژگی جدید به نام «Series» راه‌اندازی کرد که به سازندگان واجد شرایط اجازه می‌دهد محتوا را در پشت دیوار پرداخت کنند.

مجموعه‌ها به سازندگان واجد شرایط امکان می‌دهد مجموعه‌هایی از محتوای ممتاز را پست کنند که بینندگان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. One Series می تواند حداکثر ۸۰ ویدیو داشته باشد که هر کدام حداکثر ۲۰ دقیقه طول می کشد.

به طور مشابه، توییتر یک ویژگی اشتراک را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد دسترسی به توییت های انحصاری سازندگان را خریداری کنند.

مانند پیشنهادات اینستاگرام و TikTok، سازندگان قیمت ماهانه اشتراک‌های خود را تعیین می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا