نرم افزار موبایل

اینستاگرام شروع به پشتیبانی از GIF در کامنت ها و همکاری در کانال های پخش می کند

به گزارش اپ خونه، مارک زاکربرگ به عنوان بخشی از این شرکت که یک ویژگی همکاری در کانال‌های پخش را راه‌اندازی می‌کند، با آدام موسری، رئیس اینستاگرام چت کرد.

این بدان معناست که کاربران دارای کانال های پخش می توانند سایر سازندگان یا طرفداران را به گفتگو با آنها دعوت کنند.

در فوریه، اینستاگرام برای اولین بار ویژگی کانال های پخش را با سازندگان منتخب راه اندازی کرد تا یک رسانه جداگانه برای اطلاعیه ها داشته باشد.

دنبال کنندگان می توانند در کانال مشترک شوند و هر زمان که سازنده چیزی در آنجا پست می کند، اعلان دریافت کنند.

زاکربرگ از طریق کانال‌های پخش اطلاعیه‌هایی از جمله Meta Verified ، یک کلاینت جدید واتس‌اپ برای ویندوز و یک ویژگی قفل چت فردی برای واتس‌اپ اعلام کرده است .

در طول این گفتگو، موسری فاش کرد که اینستاگرام بالاخره شروع به پشتیبانی از GIF در نظرات – هم در پست ها و هم در Reels کرده است.

این ویژگی در حال حاضر در دسترس کاربران است و از جستجوی GIHPY استفاده می کند.

سال گذشته، ناظر رقابت بریتانیا به متا دستور داد تا GIPHY را بفروشد و اظهار داشت که این غول رسانه‌های اجتماعی می‌تواند دسترسی پلتفرم میزبانی GIF را به دیگران محدود کند یا از مشتریان بخواهد داده‌های بیشتری ارائه دهند.

موسری اضافه کرد که اینستاگرام همچنین در حال کار بر روی یک متن ترانه در ویژگی Reels است.

این بر اساس ویژگی زیرنویس خودکار است که شبکه اجتماعی سال گذشته معرفی کرد .

زاکربرگ همچنین از افراد حاضر در کانال پرسید که می‌خواهند بعداً چه ویژگی‌هایی از اینستاگرام منتشر شود، از جمله چت‌بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر.

در یک اطلاعیه جداگانه، این شرکت اعلام کرد که در چند هفته آینده ویژگی هدایای اینستاگرام را برای سازندگان انعام در هند ارائه می کند .

ماه گذشته، اینستاگرام ابزارهای ویرایش کلیپ های ویدئویی، صدا، استیکرها و متن را زیر یک صفحه نمایش آورد .

این شرکت اعلام کرد که در هفته‌های آینده، ویژگی‌هایی مانند تقسیم کلیپ‌ها، تنظیم سرعت پخش و جایگزینی کلیپ‌ها در ابزارهای ویرایش را عرضه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا