اخبار اینترنت

اینستاگرام قالب های قابل تنظیم «Add Yours» را راه اندازی کرد

به گزارش اپ خونه، اینستاگرام ویژگی جدیدی را راه‌اندازی کرد که در آن می‌توانید قالب‌های سفارشی «Add Yours» را با گیف، تصاویر و متن ایجاد کنید و به شما امکان می‌دهد استوری‌های میم‌دار خود را برای فالوورها ایجاد کنید.

برای ایجاد یک الگوی Add Yours، آپلود یک استوری را شروع کنید و عناصری مانند GIF، متن سفارشی یا یک تصویر را از گالری اضافه کنید.

سپس روی استیکر «Add Yours Templates» ضربه بزنید و عناصری را که می خواهید پین کنید انتخاب کنید. کاربرانی که می خواهند الگوی شما را به اشتراک بگذارند نمی توانند آنچه را که انتخاب کرده اید تغییر دهند، اما می توانند به آن اضافه کنند.

ویژگی جدید هم اکنون در سراسر جهان عرضه می شود.

الگوهای سفارشی افزودنی سرگرم کننده به برچسب تعاملی Add Yours است که در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد و به شما توانایی پاسخ دادن به درخواستی که توسط کاربر دیگری برای ارسال در استوری شما ارسال شده است را می دهد.

اکنون هرکسی می‌تواند یک درخواست Add Yours را بگیرد و تغییرات خود را به آن اضافه کند، که امکان بیان خلاقانه و همکاری بیشتر را فراهم می‌کند.

به طور مشابه، اینستاگرام یک «مرورگر قالب» را برای Reels در ماه جولای معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد الگوهای از پیش ساخته شده را برای افزودن به ویدیوهای خود کشف و سفارشی کنید.

در اخبار اخیر، برنامه اشتراک‌گذاری عکس ابزار ویرایش پس‌زمینه مولد مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در ایالات متحده منتشر کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که پس زمینه آنها را با دستورات تغییر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا