نرم افزار موبایل

اینستاگرام ویژگی های جدیدی از جمله استیکرهای هوش مصنوعی سفارشی، فیلترهای عکس، hub کلیپ و موارد دیگر را اضافه می کند

به گزارش اپ خونه، در کنار گروهی از به‌روزرسانی‌های سازندگان، اینستاگرام ویژگی جدیدی را اضافه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از هوش مصنوعی استیکرهای سفارشی برای Reels و استوری‌های خود ایجاد کنند.

این استیکرها با استفاده از مدل Meta’s Segment Anything AI ، می‌توانند با آپلود عکس‌ها یا ویدیوهای خود از Camera Roll گوشی یا انتخاب از بین عکس‌ها و ویدیوهای واجد شرایط در اینستاگرام ایجاد شوند.

مدل هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد که هر شیء را در یک تصویر با یک کلیک برش دهید، که مشابه ویژگی برش تصویر است که با عرضه iOS 16 توسط اپل آغاز شد .

در iMessage، اپل همچنین به شما این امکان را می‌دهد که با لمس و نگه داشتن موضوع عکس، استیکرهای خود را بسازید – مانند استیکر حیوان خانگی مورد علاقه‌تان – و سپس آن را از پس‌زمینه دور می‌کند.

استیکرهای سفارشی اینستاگرام متا نیز به همین شکل عمل می کنند. هنگامی که برنامه را به سمت یک قطعه رسانه ای مشخص می کنید، به طور خودکار موضوع عکس را برای شما برجسته می کند.

اما اگر هوش مصنوعی اشتباه می کند یا می خواهید استیکر را کمی تغییر دهید، همچنین می توانید موضوع استیکر را به صورت دستی انتخاب کنید. سپس روی «استفاده از استیکر» ضربه بزنید تا استیکر ذخیره شده را به Reels یا استوری خود اضافه کنید.

کاربران می‌توانند از گزینه جدید «Create» در زیر کادر ورودی جستجوی استیکر در کنار نظرسنجی، افزودن شما، آزمون و موارد دیگر به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

توجه داشته باشید که این استیکر سفارشی با استیکرهای هوش مصنوعی که قبلاً راه‌اندازی شده بود متفاوت است که به کاربران اجازه می‌دهد متن را وارد کنند تا با استفاده از اعلان‌ها به طور خودکار یک استیکر ایجاد کنند.

این شرکت این فناوری را در رویداد Meta Connect خود در ماه سپتامبر به نمایش گذاشت که از مدل پایه جدید خود برای تولید تصویر، Emu پشتیبانی می‌کند .

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، با تایپ کردن ایده های دیوانه کننده ای مانند “سگ گوسفند مجارستانی با یک ۴×۴ رانندگی می کند”، این عملکرد را به نمایش گذاشت. این ویژگی در طول یک ماه پس از رویداد به طور پیوسته در اختیار کاربران انگلیسی زبان قرار گرفته است.

استیکرهای سفارشی هوش مصنوعی جدید، که در حال حاضر “test” نامیده می‌شوند، در کنار طیف وسیعی از ویژگی‌های متمرکز بر سازندگان برای اینستاگرام و Reels، از جمله ویژگی‌های جدید “Undo” و “Redo” برای Reels وارد شدند.

ابزارهای جدید برای مقیاس، برش و چرخش کلیپ های فردی؛ و با افزودن کلیپ های صوتی به Reels خود، به هاب رسانه کلیپ جدید برای ساختن میم ها دسترسی پیدا کنید.

با کمال تعجب، این شرکت همچنین فیلترهای عکس جدیدی را برای پست‌ها اضافه کرد – قابلیتی که زمانی اینستاگرام را در روزهای اولیه آن تعریف می‌کرد، اما از آن زمان به‌عنوان برنامه رسانه‌های اجتماعی در تعقیب ویدیو، استوری‌ها و Reels در پس زمینه قرار گرفت.

اینستاگرام در یک پست وبلاگی اعلام کرد این فیلترها هم شامل مواردی هستند که «ویرایش‌های رنگی ظریف» و هم فیلترهایی را برای «سبک‌های گویاتر» ارائه می‌کنند .

این شرکت همچنین ۱۰ صدای جدید تبدیل متن به گفتار انگلیسی (در کشورهای منتخب)، شش فونت و سبک متن جدید و پشتیبانی از خطوط کلی را اضافه کرد.

اینستاگرام ویژگی‌های دیگری را نیز بهینه‌سازی کرد، از جمله با افزودن راه‌های جدید برای جستجوی صدای پرطرفدار یا دسترسی به مرورگر صوتی از بالای دوربین، و یک نمای ساده از Drafts، که در آن می‌توانید نام پیش‌نویس‌ها را تغییر دهید و آنها را زمان‌بندی کنید.

همچنین اکنون می‌توانید هنگام جستجوی عکس‌ها و ویدیوهایی که می‌خواهید استفاده کنید، رول دوربین خود را بزرگنمایی و جستجو کنید.

برای سازندگانی که معیارها را ردیابی می‌کنند، اینستاگرام و فیس‌بوک معیار جدیدی به نام «Replays» اضافه می‌کنند که اکنون با «Initial Plays» ترکیب می‌شود تا یک رقم کلی «Plays» ارائه شود.

این رقم کمی به اعداد Reels کمک می‌کند، زیرا کاربری که دو بار یا بیشتر یک Reel را تماشا می‌کند، هنوز فقط یک کاربر است – اما رقم «Initial Plays» همچنان به سازندگان کمک می‌کند تا دسترسی خود را از نظر کاربران فردی درک کنند.

متا می‌گوید که سازندگان می‌توانند ببینند چند نفر در حال تماشای Reels آن ها در یک نمودار حفظ لحظه‌ای تعاملی هستند.

ویژگی‌های جدید در اینستاگرام منتشر می‌شوند، اما ممکن است بلافاصله آن‌ها را نبینید، زیرا به‌روزرسانی‌ها ممکن است چند روز طول بکشد تا به مخاطبان اینستاگرام کامل برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا