اخبار اینترنت

با راه‌اندازی آتی کلاس‌های باشگاه آموزشی نایک، نتفلیکس به محتوای تناسب اندام تبدیل می‌شود

به گزارش اپ خونه، نتفلیکس به طور رسمی به محتوای تناسب اندام منشعب می شود، زیرا این شرکت امروز اعلام کرد که از هفته آینده شروع به پخش کلاس های Nike Training Club می کند. این سرویس استریم در مجموع ۳۰ ساعت جلسه تمرینی را در دو دسته جداگانه منتشر خواهد کرد. این برنامه ها که شامل تمرینات برای تمام سطوح تناسب اندام است، به چندین زبان در تمام برنامه های نتفلیکس در دسترس خواهند بود.

اولین دسته از کلاس های تناسب اندام در ۳۰ دسامبر راه اندازی می شود و دسته دوم در سال ۲۰۲۳ منتشر می شود. در مجموع ۴۵ قسمت بخشی از دسته اول خواهد بود که شامل کلاس های زیر می شود: Kickstart Fitness with the Basics, Two Weeks to a هسته قوی تر، عاشق Vinyasa Yoga، HIIT & Strength با تارا، و احساس تناسب اندام خوب. پس از انتشار کلاس‌ها، کاربران نتفلیکس می‌توانند «Nike» را برای دسترسی به آنها جستجو کنند.

برای کسانی که با برنامه Nike Training Club آشنا نیستند، این برنامه طیف وسیعی از گزینه ها را برای افراد در هر سطح تناسب اندام ارائه می دهد، از جمله تمرینات قدرتی، یوگا و تمرینات با شدت بالا که توسط مربیان معتبر نایک هدایت می شوند. باشگاه آموزشی نایک را می توان از جهاتی با Apple Fitness+ یا Peloton مقایسه کرد.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: “همیشه ایجاد انگیزه در خود برای ورزش آسان نیست، اما گزینه احساس سوزش و سپس انتقال مستقیم به یکی از برنامه های مورد علاقه شما جذابیت خاصی دارد.و اکنون، این دقیقاً همان کاری است که می توانید انجام دهید.”

این اقدام اخیر از نتفلیکس راه دیگری را نشان می دهد که این سرویس استریم از کسب و کار اصلی خود یعنی نمایش ها و سریال های تلویزیونی منشعب می شود.

در طول سال گذشته، با راه‌اندازی بازی‌های Netflix، شاهد ورود این شرکت به دنیای بازی بودیم. اکنون شاهد انحراف دیگری از تجارت اصلی خود هستیم زیرا سرویس استریم شروع به آزمایش آب با محتوای تناسب اندام می کند.

زمان انتشار احتمالاً تصادفی نیست، با توجه به اینکه مردم در سراسر جهان به زودی تصمیمات سال نو خود را بررسی خواهند کرد. با توجه به اینکه نتفلیکس در حال حاضر پایگاه کاربر قابل توجهی دارد، این سرویس استریم ممکن است بتواند افراد را به آزمایش محتوای تناسب اندام مستقیماً در پلتفرمی که قبلاً به طور منظم از آن بازدید می کنند، ترغیب کند.

شایان ذکر است که راه اندازی اولین تلاش نتفلیکس در زمینه محتوای مرتبط با سلامتی نخواهد بود، زیرا این سرویس استریم در سال گذشته محتوای تمرکز حواس و مراقبه را از Headspace راه اندازی کرد.

بسته به میزان موفقیت راه‌اندازی، نتفلیکس ممکن است تصمیم بگیرد محتوای تناسب اندام بیشتری را به پلتفرم خود اضافه کند تا با شرکت‌هایی مانند Apple Fitness+ و Peloton رقابت کند.

فراتر از آن، شرکت حتی ممکن است تصمیم بگیرد که محتوای تناسب اندام خود را تولید کند، اگر بتواند افراد کافی را جذب کند تا آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای تناسب اندام ببینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا