اخبار اینترنت

برنامه بازطراحی شده هنر و فرهنگ گوگل شامل ویژگی کارت پستال های تولید شده توسط هوش مصنوعی، تب Play و موارد دیگر است

به گزارش اپ خونه، گوگل اعلام کرد که یک برنامه بازطراحی شده Arts & Culture را برای اندروید راه‌اندازی می‌کند و به زودی راه‌اندازی آن در iOS منتشر خواهد شد.

برنامه بازطراحی شده شامل یک ویژگی کارت پستال جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی، یک تب جدید Play، یک فید «Inspire» مانند TikTok و موارد دیگر است.

مهمتر از همه، این برنامه اکنون دارای ویژگی “Poem Cards” است که به کاربران امکان می دهد کارت پستال های تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای دوستان ارسال کنند.

با استفاده از این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند یک اثر هنری را انتخاب کنند و سپس از میان غزل، هایکو، لیمریک یا موارد دیگر، شعری الهام‌گرفته از هنر و با استفاده از مدل Google’s Palm 2 ایجاد کنند .

سپس می توانید این شعر را به عنوان یک کارت پستال دیجیتال با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این ویژگی اکنون در کشورهای منتخب در دسترس است.

می‌توانید با پیدا کردن اثر هنری مورد علاقه‌تان در Google Arts & Culture و کلیک بر روی دکمه «کارت پستال شعر» به این ویژگی دسترسی پیدا کنید تا شروع به تولید و اشتراک‌گذاری شعر کنید.

این برنامه اکنون همچنین دارای یک تب جدید “Play” است که در آن کاربران می توانند با ابزارهای دوربین مانند Art Selfie و Art Filter و بازی هایی مانند Blob Opera و Viola the Bird که اخیراً راه اندازی شده است ، بازی کنند . ویژگی جدید Poem Cards Cards گوگل در تب Play نیز موجود است.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از طریق فید «Inspire» مشابه TikTok که شامل جریانی همیشه در حال تغییر و شخصی‌شده از نکات برجسته فرهنگی است، تند تند بکشند.

گوگل می گوید که کاربران می توانند از مصنوعات، داستان های فرهنگی، رویدادها و خیلی چیزهای دیگر در موضوعات فرهنگی الهام بگیرند. مانند TikTok، می‌توانید محتوای مورد علاقه خود را در صورت تمایل بیشتر مشاهده کنید.

کاربران می توانند ارتباطات فرهنگی را با “چرخ لنگر فرهنگی” جدید کشف کنند که انواع محتوای فرهنگی مرتبط را برای ادامه کاوش شما آشکار می کند.

گوگل در یک پست وبلاگی نوشت :

«به عنوان مثال، سفر خود را با دختر ورمیر با گوشواره مروارید آغاز کنید و چرخ طیار ارتباطات بین فرهنگی را نشان می دهد که تصاویر دیگری از جواهرات را در مناطق و زمان ارائه می دهد . ما همیشه در حال بررسی راه‌های جدیدی برای ارتباط محتوای فرهنگی هستیم، بنابراین این ویژگی در طول زمان به تکامل خود ادامه خواهد داد.»

در نهایت، برنامه بازطراحی شده کاوش موضوعات فرهنگی مانند هنر، غذا، مد، صنایع دستی و علم را آسان‌تر می‌کند.

کاربران می‌توانند بین مرور مصنوعات، داستان‌های فرهنگی، مجموعه‌های شریک و موارد دیگر انتخاب کنند، سپس کاوش خود را بر اساس مکان، موضوع و سازنده اصلاح کنند.

گوگل می‌گوید تغییرات جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برنامه را در دسترس‌تر و شهودی‌تر برای کاوش کنند، در حالی که به کاربران راه‌های جدیدی برای کشف و تعامل با فرهنگ ارائه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا